تاریخ انتشار: ۱۶:۵۷ - ۲۰ شهريور ۱۴۰۰

اختتامیه نخستین جشنواره مجازی بازی‌های فکری برگزار شد

این جشنواره به همت شهرداری منطقه ۸ و با همکاری انجمن بازی‌های فکری و سازمان ورزش شهرداری تهران در ۵ رشتۀ مکعب روبیک، اتللو، دوز، کوریدور و سودوکو برگزار شد.


رویداد۲۴ محمد بنی حسن، معاون امور اجتماعی و فرهنگی شهرداری منطقه ۸ در باره لزوم توجه به بازی‌های فکری در دوران قرنطینه گفت: ماندن در خانه باید همراه با غنی‌سازی اوقات فراغت کودکان و نوجوانان باشد. انجام بازی‌های فکری در منزل ضمن کاهش استرس در دوران قرنطینه، باعث رشد فکری و ایجاد آرامش در خانواده‌ها می‌شود.


بنی حسن افزود: در جشنواره مجازی بازی‌های فکری بنا بر آموزش و مسابقه در محیط خانه بود، شهروندان در محیط خانه به وسیله کلیپ‌های آموزشی، بازی‌ها را یاد گرفتند و در خانه‌های خود به صورت آنلاین با هم به رقابت پرداختند.

مجید اصغری، دبیر اجرایی جشنواره اعلام کرد: در این جشنواره از ۱۲ استان کشور شرکت‌کننده داشتیم و شرکت‌کنندگان در دو رده سنی (کودک نوجوان) و (بزرگسال) با هم به رقابت پرداختند. این جشنواره ۶ ماه به طول انجامید.

اصغری: برای هر رشته گروه تخصصی تشکیل و کلیپ‌های آموزشی آماده و در دسترس عموم قرار گرفت. بعد از آموزش فراخوان برای مسابقه انجام شد و هر ماه مسابقه یک رشته انجام شد.

در این مراسم، مسعود رنجبران"شهردار منطقه ۸"، محمد مشهدی‌یاری "مدیر تفریحات سازمان ورزش شهرداری تهران"، کاظم دستگردی" رئیس انجمن بازی‌های فکری"، فربد قلعه‌دار مدیر ورزش منطقه ۸ و رضا بهادران "دبیر انجمن بازی‌های فکری" حضور داشتند.

در خاتمه مراسم به سه نفر اول هر رشته، لوح تقدیر، جایزه نقدی و تندیس مسابقات اهدا گردید.

برچسب ها: شهرداری تهران
نظرات شما
نظرسنجی
آیا از 26 فروردین تجربه برخورد با گشت ارشاد را داشتید؟
پیشخوان