تاریخ انتشار: ۱۲:۰۴ - ۲۲ شهريور ۱۴۰۰

آغاز مأموريت خيلي سخت شماره ۸ پرسپوليس

جانشين احمد نوراللهي براي پر کردن خلا پيش آمده از جدايي او، کاري بسيار دشوار خواهد داشت.

پرسپولیس

رویداد۲۴ رضا اسدي اگرچه در تراکتور و سايپا توانايي‌هاي خود را نشان داد و در قامت بهترين بازيکن تيمش ظاهر شد اما به خوبي مي‌داند که فضاي بازي در پرسپوليس برايش متفاوت خواهد بود.

او در حالي براي نخستين بازي خود با پرسپوليس آماده مي‌شود که شماره ۸ اين تيم را برتن دارد و با انتخاب اين پيراهن، به شکلي علني نشان داده که قصد دارد در فصل ۱۴۰۰-۱۴۰۱ جانشين احمد نوراللهي باشد. بازيکني که در سه فصل اخير بيش از ۱۰۰ بار در ترکيب اصلي سرخپوشان قرار گرفت و بي گمان جزو برترين بازيکنان ليگ ايران هم بود.

نوراللهي در فرآيند دفاعي بازيکني مطمئن و در هجوم، يک ستاره تمام عيار بود. بازيکني که به انتقال توپ کمک مي‌کرد، در گلزني ياور خط حمله مي‌شد و در به دست آوردن توپ سوم، موفق نشان مي‌داد.

حالا نقش او برعهده رضا اسدي خواهد بود که البته شکل فوتبال متفاوتي با نوراللهي دارد. در حالي که هنوز مصدوميت کمال بهبود نيافته، سرلک و اسدي، دو بازيکني که شايد شباهت فوتبالي هم به هم داشته باشند، در کنار هم خواهند بود و همه در انتظار رونمايي از اين زوج هستند؛ زوجي که موفقيتشان، تاثير بسيار زيادي در سرنوشت تيم يحيي گل‌محمدي خواهد داشت‌.

خبر های مرتبط
خبر های مرتبط
برچسب ها: پرسپولیس
نظرات شما
پیشخوان