تاریخ انتشار: ۱۵:۱۳ - ۲۲ شهريور ۱۴۰۰
تعداد نظرات: ۱ نظر

پيش بازي استقلال – الهلال؛ مرگ يا زندگي؟

فرهاد مجيدي و استقلال به دنبال ششمين برد مقابل الهلال در دوازدهمين تقابلشان با تيم سرشناس عربستاني هستند.

بازي استقلال و الهلال

رویداد۲۴ استقلال و الهلال، امشب و براي دوازدهمين بار در آسيا مقابل يکديگر قرار خواهند گرفت. در 11 رويارويي قبلي، استقلال 5 بار برنده شده، 4 برد به سود الهلال ثبت شده و 2 بازي با تساوي در 120 دقيقه به پنالتي کشيده شده و هر 2 بار با برتري تيم عربستاني به پايان رسيده است. 7 رويارويي دو تيم در ليگ قهرمانان بوده شامل 4 برد براي استقلال و 3 برد براي الهلال.
رونمايي از استقلال مجيدي: چند ماه قبل بود که مجيدي در مصاحبه‌اي اعلام کرد استقلال در دو سال گذشته با نظر مربيانش بسته نشده و به قول معروف بالانس نيست. حالا او تيمي را در اختيار دارد که تمام نفراتش با نظر او جذب شده‌اند و بايد ديد مجيدي با تيمي که خودش بسته، چه نمايشي مقابل الهلال خواهد داشت.


بیشتر بخوانید: ترکیب استقلال مقابل الهلال؛ ۳ خرید جدید فرهاد در ترکیب


استقلال متفاوت: از آخرين بازي رسمي استقلال – 17 مرداد در فينال جام حذفي مقابل فولاد – 5 بازيکني که در ترکيب اصلي تيم فرهاد مجيدي حضور داشتند، ديگر جايي در اين تيم ندارند و حالا اين تيم با نفراتي جديد بايد مقابل قهرمان فصل گذشته ليگ عربستان قرار بگيرد.

تيمي که خريدهاي بزرگي در تابستان داشته و موسي مارگا را از پورتو گرفت و متئوس پريرا را از ليگ جزيره به عربستان آورد و اين دو نفر در کنار بافتيمبي گوميس که کاملا براي استقلال و فوتبالدوستان ايراني چهره شناخته‌شده‌اي است، مي‌توانند شب سختي را براي مدافعان استقلال رقم بزنند.
دوشنبه 22 شهريور 1400
مرحله يک هشتم نهايي ليگ قهرمانان آسيا
استقلال – الهلال ساعت 21.30

خبر های مرتبط
خبر های مرتبط
برچسب ها: استقلال ، الهلال
نظرات بینندگان
انتشار یافته: ۱
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۶:۵۶ - ۱۴۰۰/۰۶/۲۲
0
0
الاستقلال - الهلال
داربی عربی
اس اس کشون
نظرات شما
نظرسنجی
آیا از 26 فروردین تجربه برخورد با گشت ارشاد را داشتید؟
پیشخوان