تاریخ انتشار: ۱۳:۵۲ - ۲۴ شهريور ۱۴۰۰

محکوميت پرسپوليس تاييد شد؛ جاي تخفيف وجود ندارد

 وکيل عليرضا بيرانوند توضيحاتي را در خصوص پرونده مطالبات اين دروازه‌بان از باشگاه پرسپوليس ارائه کرد.

علیرضا بیرانوند

رویداد۲۴ کميته استيناف فدراسيون فوتبال راي کميته وضعيت در خصوص پرونده طلب عليرضا بيرانوند از باشگاه پرسپوليس را تاييد کرد.

پس از اينکه کميته وضعيت بازيکنان باشگاه پرسپوليس را به پرداخت مبلغ 24ميليارد و 201 ميليون ريال محکوم کرد، باشگاه پرسپوليس اعتراض خودش را نسبت به اين راي اعلام کرد و پرونده به کميته استيناف رفت اما راي در کميته استيناف نيز تاييد و به سود دروازه‌بان سابق سرخپوشان صادر شد.

مصطفي سليماني وکيل عليرضا بيرانوند ضمن تاييد اين خبر، به خبرنگار ورزشي خبرگزاري فارس گفت: عليرغم اينکه در جلسه‌اي با مجيد صدري و واحد حقوقي باشگاه پرسپوليس به توافق رسيديم که بيرانوند دردريافت اين مبلغ تخفيف بدهد و باشگاه پرسپوليس هم اعتراضي نداشته باشد اما پس از اين جلسه باشگاه پرسپوليس اعتراض خودش را درکميته استيناف مطرح کرد و ما نيز ضمن دفاع اعتراض خودمان را عنوان کرديم.

سليماني در مورد اينکه آيا با وجود تاييد راي بيرانوند حاضر است تخفيف بدهد، گفت: بيرانوند در آن زمان گفت به خاطر پرسپوليس سکوت مي‌کنم و حاضرم تخفيف بدهم. حالا در شرايط فعلي اين مبلغ تاييد شده و باشگاه پرسپوليس شانس بزرگي را از دست داد.

الان به هيچ عنوان جاي تخفيف وجود ندارد چون به ما احترام نگذاشتند و بر خلاف توافق انجام شده عمل کردند. ميزان مطالبات بيرانوند حدود 2ميليارد و 420ميليون تومان است که حدود 150ميليون تومان هم هزينه دادرسي به آن اضافه مي‌شود.

منبع: فارس
خبر های مرتبط
خبر های مرتبط
نظرات شما
نظرسنجی
آیا از 26 فروردین تجربه برخورد با گشت ارشاد را داشتید؟
پیشخوان