تاریخ انتشار: ۰۹:۴۷ - ۲۵ شهريور ۱۴۰۰

دعوای مرگبار ۲ همسایه/ متهم به قتل با خودش حرف می‌زد

کارگرآنلاین| «با خودم صحبت می‌کردم که مرد همسایه شنید و فکر کرد به او توهین کرده‌ام و همین باعث درگیری ما شد.» این اظهارات مردی ۴۰ساله است که متهم است در جریان درگیری با مردی ۷۰ساله باعث مرگ او شده است.

دعوای مرگبار ۲ همسایه/ متهم به قتل با خودش حرف می‌زد

رویداد۲۴ شامگاه سه‌شنبه گزارش مرگ مردی ۷۰ ساله به قاضی ساسان غلامی بازپرس جنایی تهران اعلام شد. قربانی از ۱۲ شهریور‌ماه به‌دلیل صدمات شدید ازجمله ضربه به سر و شکستگی لگن در بیمارستان بستری بود و به‌رغم تلاش پزشکان، روز سه‌شنبه جانش را از دست داد. بررسی‌ها حکایت از این داشت شبی که وی به بیمارستان منتقل شده بود با مرد همسایه درگیر شده و به‌گفته شاهدان مرد جوان وی را مورد ضرب و شتم قرار داده بود. با مرگ وی، مرد همسایه که در برابر اتهام قتل قرار گرفته بود دستگیر شد و دیروز برای انجام تحقیقات به شعبه سوم دادسرای جنایی انتقال یافت.

متهم که مردی ۴۰ ساله است، وقتی پیش روی بازپرس جنایی تهران قرار گرفت خودش را بیگناه دانست و گفت نقشی در مرگ مرد همسایه ندارد. او گفت: به تازگی در یکی از محله‌های تهران ساکن شده بودم، اما اصلا از محله جدیدمان رضایت نداشتم. شب حادثه سوار بر موتورم به خانه‌ام برگشتم و مقابل در ساختمان مرد همسایه را دیدم. همچنان سرگرم حرف زدن با خودم بودم و بهانه می‌گرفتم که این چه محله‌ای است و چرا من در اینجا ساکن شده‌ام. ناگهان مرد همسایه صدایم را شنید و به تصور اینکه به او توهین کرده‌ام با لحن تندی گفت که چرا اعتراض می‌کنی؟ محله ما خیلی خوب و قدیمی است! می‌گفت هم محله خوب است و هم اهالی محل آدم‌های خوبی هستند. بر سر همین مسئله جزئی و عجیب درگیری میان ما شروع شد. من هم عصبانی بودم و اصرار داشتم که محله خوبی نداریم.

درحالی‌که من با موتورم در حال ورود به ساختمان بودم، او پشت سر من آمد و وارد ساختمان شد. ناگهان تعادلش را از دست داد و با موتورم برخورد کرد. بعد از آن روی زمین افتاد و مصدوم شد. پس از آن همسایه‌ها رسیدند و به اورژانس زنگ زدند و مرد مصدوم به بیمارستان انتقال یافت. من اصلا فکرش را نمی‌کردم که این حادثه به قیمت از دست رفتن جان او تمام شود.

متهم در حالی منکر ضرب و شتم متوفی و اتهام قتل عمد است که شاهدان می‌گویند وی با مرد سالخورده درگیر شده و او را کتک زده و باعث شده که تعادلش را از دست بدهد و زمین بخورد. در این شرایط بازجویی از متهم ادامه دارد تا اسرار این حادثه آشکار شود.

منبع: hadese۲۴

خبر های مرتبط
خبر های مرتبط
برچسب ها: اخبار حوادث ، حوادث
نظرات شما
پیشخوان