تاریخ انتشار: ۲۱:۴۰ - ۲۴ شهريور ۱۴۰۰

ماجرای برهنگی زن جوان در خیابان پیروزی تهران

زن جوانی که در خیابان پیروزی تهران برهنه شده بود، به بیمارستان روان پزشکی منتقل شد.

برهنگی زن جوان در خیابان پیروزی تهران

رویداد۲۴  روز گذشته فیلم جنجالی در فضای مجازی منتشر شد که نشان می‌داد، یک زن در خیابان پیروزی به صورت برهنه درحال پیاده روی است و عده‌ای از مردم با ایجاد سر و صدای زیاد از او فیلم می‌گیرند. واقعیت ماجرا و انگیزه این زن از پیاده روی به صورت برهنه در ملا عام پس از تحقیقات مشخص شد.

عصر جمعه ۱۹ شهریور ماه امسال ساعت ۶ عصر زن جوانی در چهار راه فرزانه خیابان پیروزی با برهنگی کامل در حال پیاده روی بود که توجه مردان و زنان گوشی به دست را جهت فیلمبرداری جلب کرد.

زن ۳۶ ساله که به فیلمبرداران خیابان پیروزی بی توجه بود، پیاده روی برهنه خود را ادامه داد تا اینکه دقایقی بعد توسط کسبه محل با یک پتو متوقف و تحویل پلیس داده شد.

بنابر حساسیت موضوع ساعتی بعد ماموران پلیس زن جوانی که در خیابان پیروزی ایجاد بی نظمی کرده بود را به اورژانس اجتماعی جهت کمک رسانی تحویل دادند.

مشاوران اورژانس اجتماعی در تحقیقات ابتدایی از پدر و مادر این زن متوجه شدند، چندی قبل زن جوان به دلیل مرگ همسرش بر اثر ابتلا به ویروس کرونا دچار افسردگی شدیدی شده و پس از جنون لحظه‌ای با برهنگی از خانه به خیابان فرار کرده است؛ بنابراین گزارش، مشاوران اورژانس اجتماعی با توجه به نامساعد بودن حال روحی زن جوان وی را جهت سیرمراحل درمانی به بیمارستان روان پزشکی در تهران معرفی کردند.
منبع: رکنا
برچسب ها: حوادث روز
نظرات شما
پیشخوان