تاریخ انتشار: ۱۰:۰۳ - ۲۷ شهريور ۱۴۰۰

پیشکسوت آبی پوشان: انتظار برد از استقلال عجیب بود

پيشکسوت فوتبال ايران گفت: استقلال در حالي به الهلال باخت که براي اين بازي بزرگ تنها دو هفته تمرين کرده بود و عجيب است اگر از اين تيم انتظار برد داشته باشيم.

فرهاد مجیدی

رویداد۲۴ تيم فوتبال استقلال در مرحله يک هشتم نهايي ليگ قهرمانان آسيا شب گذشته در دبي به مصاف الهلال رفت و با ۲ گل مغلوب اين تيم شد که در اين خصوص اظهار نظرهاي مختلفي وجود دارد.

افشين حاجي پور پيشکسوت آبي پوشان در اين خصوص اظهار داشت: اگر تنها قدري به عقب بازگرديم دلايل شکست استقلال کاملاً مشخص مي‌شود. ابتدا به نقل و انتقالات نگاه کنيد که شاکله تيم از هم پاشيد. مقابل الهلال تيم ما چند بازيکن داشت که براي اولين بار پيراهن اين تيم را بر تن کرده و کنار هم در يک بازي رسمي به ميدان رفتند؟ دوم اينکه اين تيمي که شاکله‌اش به هم ريخته بود، چند جلسه تمرين داشت و از اين تعداد جلسات تمرين چند جلسه با نفرات کامل بود؟ اينها را مي‌توان عمده ترين دلايل شکست استقلال در بازي دانست.

پيشکسوت آبي پوشان تصريح کرد: اما اين موضوعات ساده نيست و بايد مفصل به آن پرداخت. بايد مشخص شود عواملي که باعث مي‌شوند شاکله استقلال از هم بپاشد چه کساني هستند. بايد مشخص شود چه عواملي موجب شدند تا استقلال با تيمي از هم پاشيده تنها دو هفته براي ديدار با الهلال تمرين کند. ما همه فوتبال بازي کرديم، مدارج مربيگري را طي کرده‌ايم، در اين فوتبال بزرگ شده و همه چم و خم آن را مي‌دانيم. تا امروز هم به خاطر کاستن از حاشيه قبل از ديدار با الهلال سکوت کرده بوديم. اما امروز ما مطالبه گر هستيم و بايد عوامل شکست استقلال پاسخگو باشند.


بیشتربخوانید: اولین واکنش به خبر مذاکره استقلال با جواد نکونام/ فرهاد رفتنی شد؟


وي افزود: همين استقلالي که به راحتي شرايط شکستش ايجاد مي‌شود و آن را به مسلخ الهلال مي‌فرستند، سرمايه ملي اين کشور است. امروز قلب ميليون‌ها ايراني که هوادار اين تيم هستند شکسته شده است و ما به عنوان پيشکسوت اجازه نمي‌دهيم مقصران اين اتفاق از پاسخگويي شانه خالي کنند.

کارشناس فوتبال گفت: نمي‌خواهم امروز ايرادات فني ۹۰ دقيقه‌اي در بازي را بگيرم چون آنها در حوزه مربيگري است و هر مربي اين حق را دارد که با سليقه خودش تيمش را نسبت به داشته‌هايش آرايش کند؛ ولو اينکه اشتباه کرده باشد. اما ضعيف کردن تيم به جاي ترميم و تقويت در فصل نقل و انتقالات موردي نيست که به راحتي از آن عبور کرد.

مدافع اسبق استقلال در ادامه گفت: خطاب من به جناب حميد سجادي وزير محترم ورزش است و از ايشان مي‌خواهم به داد استقلال برسند. آقاي سجادي لطفاً تصميمي بگيريد که تحت تاثير هيچ گروه و جناحي نباشد و تنها خير و صلاح استقلال در آن ديده شود. آقاي سجادي هواداران استقلال نيمي از جمعيت جامعه را تشکيل مي‌دهند، لطفاً نسبت به نيمي از جمعيت جامعه مسئوليت پذير باشيد و بهترين تصميم را براي آن بگيريد.

منبع: مهر
خبر های مرتبط
خبر های مرتبط
برچسب ها: استقلال
نظرات شما
پیشخوان