تاریخ انتشار: ۱۱:۳۸ - ۲۷ شهريور ۱۴۰۰

استقلال - غفوری؛ جدایی نزدیک است؟

 با توجه به اظهارات اخير احمد مددي احتمال اينکه وريا غفوري با استقلال قطع همکاري کند، به نقطه اوج رسيده است.

وریا غفوری

رویداد۲۴ غفوري بعد از بازي با الهلال عربستان با انتشار يک استوري در صفحه شخصي‌اش در اينستاگرام بار ديگر نسبت به سياست‌هاي مديران باشگاه استقلال انتقاد و اعلام کرد که باشگاهش با توجه به شرايط موجود دورنماي مطلوبي پيش رويش نخواهد بود.

اين استوري به مذاق مديريت باشگاه استقلال خوش نيامده تا براي چندمين بار پي در پي اين بازيکن به کميته انضباطي باشگاه استقلال احضار شود.

پيش از اين نيز وريا غفوري بارها به کميته انضباطي استقلال دعوت شده بود اما به نظر مي‌رسد اين بار احمد مددي، مديرعامل باشگاه استقلال جدي‌تر از هر زمان ديگري است و قصد دارد در مقابل اين بازيکن بايستد.


بیشتر بخوانید: انتقاد تند پیشکسوت استقلال از وریا غفوری!


اينکه حق با وريا غفوري است يا باشگاه استقلال قطعاً قابل تحليل و ارزيابي نيست چون هر يک از طرف‌ها استدلال خود را درباره مشکلات به وجود آمده بيان مي‌کنند اما به نظر مي‌رسد با توجه به شکاف عميقي که ميان مديريت باشگاه استقلال و وريا غفوري ايجاد شده و از سويي احتمال دارد مجيدي از استقلال برکنار شود يا استعفاء دهد، هيچ بعيد نيست که در روزهاي آتي همکاري وريا غفوري با باشگاه استقلال نيز به پايان راه خود برسد و دو طرف از ادامه کار با يکديگر منصرف شوند.

البته کاپيتان استقلال همچنان با اين تيم قرارداد دارد و يک فصل از قرارداد او با باشگاهش باقي مانده است اما فضاي همکاري ميان دو طرف هرگز اميدوارکننده نيست و اظهارات اخير مديرعامل باشگاه استقلال نيز نشان از ادامه اختلاف‌ها ميان باشگاه و آقاي کاپيتان دارد.

اگر وريا در نشست کميته انضباطي باشگاه استقلال حاضر شود احتمال دارد که کدورت‌ها از بين برود اما شنيده مي‌شود اين بازيکن به شدت از احضارهاي پي در پي به کميته انضباطي باشگاه استقلال ناراحت است و ممکن است به نشست انضباطي باشگاه نرود.

خبر های مرتبط
خبر های مرتبط
برچسب ها: وریا غفوری ، استقلال
نظرات شما
نظرسنجی
آیا از 26 فروردین تجربه برخورد با گشت ارشاد را داشتید؟
پیشخوان