تاریخ انتشار: ۱۲:۴۹ - ۲۷ شهريور ۱۴۰۰

تمايل مشکوک AFC به قهرماني النصر!

روزنامه اينترنتي الشبابية که به انتشار اخبار جنجالي در فوتبال عربستان معروف است، در ادعاي عجيبي مدعي شده که AFC تمايل دارد النصر قهرمان ليگ قهرمانان آسيا شود.

لیگ قهرمانان آسیا

رویداد۲۴ در حاليکه هنوز ساعاتي از برگزاري قرعه کشي مرحله يک چهارم نهايي گذشته است، حواشي پيرامون ديدارهاي اين مرحله افزايش يافته است. پس از قرعه کشي که امروز در کوالالامپور و به صورت مجازي برگزار شد، تيم هاي النصر و الوحده بايد در مرحله يک چهارم نهايي به مصاف هم بروند. ديگر ديدار اين دور نيز بين پرسپوليس و الهلال برگزار خواهد شد.

در همين رابطه، روزنامه اينترنتي الشبابية اتهامي عجيبي را به کنفدراسيون فوتبال آسيا نسبت داده است. اين روزنامه که به انتشار اخبار جنجالي از حواشي فوتبال عربستان معروف است و اغلب اخبار اختصاصي آنها نيز تأييد شده است، مدعي شده که AFC تمايل دارد تا النصر عنوان قهرماني نسخه فعلي از رقابت هاي ليگ قهرمانان آسيا را کسب کند.

اين روزنامه که به تيم الهلال گرايش دارد، نوشت: آيا اين امر تصادفي است که که النصر با اشتباهات فاجعه بار داوري که همگي شاهد آن بودند، از گروه خود و به جاي السد قطر صعود مي کند و سپس با ضعيف ترين تيم در مرحله يک هشتم نهايي (تراکتور) بازي مي کند و در ادامه با ضعيف ترين تيم در يک چهارم نهايي (الوحده) روبرو مي شود؟ 

اين روزنامه در ادامه نوشت: آيا اين اتفاق تصادفي است که اشتباهات فاجعه بار داوري در مرحله گروهي براي تيم الهلال رخ مي دهد و اين تيم پس از راه يابي به مرحله يک هشتم نهايي با قوي ترين تيم (استقلال) بازي مي کند و سپس در مرحله يک چهارم نهايي نيز با قدرتمندترين تيم (پرسپوليس) روبرو مي شود؟

الشبابية در اين اتهام جنجالي به حذف الهلال از رقابت هاي فصل گذشته ليگ قهرمانان آسيا توسط AFC اشاره و آن را مشکوک توصيف کرده است. اين روزنامه مدعي شده که کنفدراسيون فوتبال آسيا تمايل دارد تا النصر عنوان قهرماني اين دوره از رقابت ها را از آن خود کند بخصوص اينکه در صورت صعود اين تيم به ديدار نيمه نهايي، بازي اين مرحله در استاديوم مرسول پارک يعني ورزشگاه خانگي النصر برگزار مي شود.

الشبابية در پايان معتقد است که با وجود همه اين مشکلات، الهلال مي تواند پرسپوليس را شکست دهد و با لقب دادن "برادر کوچکتر" به تيم النصر، مدعي شده که آبي هاي شهر رياض خواهند توانست تا انتقام اين تيم را بابت شکست فصل گذشته برابر پرسپوليس در ديدار مرحله نيمه نهايي ليگ قهرمانان 2020 را از شاگردان گل محمدي بگيرند.

 
منبع: ورزش سه
خبر های مرتبط
خبر های مرتبط
برچسب ها: النصر عربستان ، afc
نظرات شما
نظرسنجی
آیا از 26 فروردین تجربه برخورد با گشت ارشاد را داشتید؟
پیشخوان