تاریخ انتشار: ۱۳:۲۳ - ۲۷ شهريور ۱۴۰۰

خبر مهم درباره فرهاد مجیدی و استقلال

 شرايط باقي ماندن کادر فني استقلال و فرهاد مجيدي در جمع آبي‌ها در هاله‌اي از ابهام قرار گرفته و اين مساله باعث خشم هواداران استقلال شده است.

جانشین فرهاد مجیدی در استقلال

رویداد۲۴ تيم فوتبال استقلال پس از شکست مقابل الهلال در مرحله يک هشتم نهايي رقابت‌هاي ليگ قهرمانان آسيا، دچار حواشي بسياري شده است. اين حواشي گاه از سوي پيشکسوتان و سرمربيان سابق اين تيم صورت گرفته و گاهي هم خود باشگاه آنها را به وجود آورده است.

يکي از حواشي بزرگ اين روزهاي استقلال، بحث ماندن يا نماندن مجيدي است. اين مساله به نوعي باعث به خشم آمدن بسياري از هواداران استقلال شده اما احمد مددي مديرعامل باشگاه استقلال در اين رابطه گفت: يک فصل فوتبالي‌مان به پايان رسيد. اين حق هيات مديره است که يک ارزيابي کلي در خصوص عملکرد سرمربي تيم داشته باشد.


بیشتر بخوانید: پیشنهاد باشگاه استقلال به نکونام/ جواد جانشین فرهاد می‌شود؟


قرار است نماينده هيات مديره که آقاي مظلومي باشند در اين خصوص پيگيري‌هاي لازم را انجام دهند و تصميم‌گيري کنيم.
با وجود اين مساله، وقوع هر اتفاقي از سوي کادر فني استقلال مي‌تواند صورت بگيرد. مجيدي گفته که مي‌خواهد به صورت تصويري يک مصاحبه مفصل در خصوص شرايط باشگاه داشته باشد و هيچ بعيد نيست که پس از انجام امور مربوطه به حواشي اخير، از سمت خود استعفا کند.

از طرفي مديران باشگاه استقلال اعلام کرده‌اند به دنبال ارزيابي عملکرد مجيدي در فصل اخير هستند و اين اتفاق در پايان مي‌تواند به باقي‌ماندن مجيدي يا جدا شدن او از استقلال منجر شود.

اتفاقات اخيري که در باشگاه استقلال رخ داده است، از وضعيت کاملا مبهم آبي‌پوشان را حکايت مي‌کند و شايد هر لحظه شاهد يک تغيير جدي در کادر مديريت يا کادر فني اين باشگاه باشيم. بايد ديد استقلال بدون هيچ تغييري به کار خود ادامه مي‌دهد يا قرار است باز هم دستخوش تغييرات گسترده‌اي شود.

منبع: ایسنا
خبر های مرتبط
خبر های مرتبط
نظرات شما
نظرسنجی
آیا از 26 فروردین تجربه برخورد با گشت ارشاد را داشتید؟
پیشخوان