تاریخ انتشار: ۱۶:۰۷ - ۲۷ شهريور ۱۴۰۰

نقوی حسینی: رئیسی در سفر‌های استانی به نقاط منع‌شده هم سر می‌زند

نماینده سابق مجلس درباره سفر‌های استانی رئیس جمهور نکاتی را بیان کرد.

نقوی حسینی: رئیسی در سفر‌های استانی به نقاط منع‌شده هم سر می‌زند

رویداد۲۴ سید حسین نقوی حسینی نماینده مجلس دهم با اشاره به سفر‌های استانی رئیس جمهور کشورمان بیان کرد: سفر‌های استانی دولت به ویژه آقای رئیسی و وزرا دو اثر بسیار مهم دارد.

او ادامه داد: اولین تاثیرش این است که مردم از نزدیک با رئیس جمهور، وزیر و سایر مسئولان صحبت دیدار می‌کنند و آلام آن‌ها کاسته می‌شود و می‌توانند مطالبات خود را منتقل کنند و این بسیار موثر است، من بار‌ها شاهد بودم که وقتی مردم آلام خود را با مسئولان در میان می‌گذارند سبک می‌شوند؛ کمااینکه این حضور خرجی هم بر دست مسئولان نمی‌گذارد.

نقوی حسینی افزود: تاثیر بعدی این است که مسئولان از نزدیک با مشکلات برخورد می‌کنند؛ زیرا در مرکز نشستن مشکلی را از مردم حل نمی‌کند، اما وقتی که مسئولان در میان مردم حاضر می‌شوند مسائل برایشان روشن می‌شود و امکانات محلی هم برایشان بسیج می‌شود، در عین حال که جلوه مردم پایه بودن هم و توجه به، ولی نعمتان انقلاب هم کاملا شکار می‌شود؛ زیرا نظام ما کاملا یک نظام مردمی است.

نماینده مجلس دهم اضافه کرد: این‌ها همه مزایای حضور مسئولان در کشور است و خوشبختانه دولت حتی قبل از تشکیل شدن سفر‌های خود را آغاز و از استان‌های محروم هم شروع کرده است و تاثیر بسیار مثبتی بر روی مردم گذاشته است.

فعال سیاسی اصولگرا با اشاره به وجود این موضوع در دولت قبل گفت: دولت قبلی در دوره دوم خودش تقریبا همه سفر‌های استانی را تعطیل کرده بود؛ البته بهانه اش برای این موضوع وجود ویروس کرونا بود، اما الان شاهدیم که کرونا هم وجود دارد، ولی رئیس جمهور محترم و وزرا سفر‌های خود را ادامه می‌دهند و البته شیوه نامه‌ها را نیز به طور کامل رعایت می‌کنند.

وی ادامه داد: همین عامل هم باعث لطمه شدید و خسارات بسیار زیادی به اعتماد عمومی مردم در دوره قبل شد و مردم احساس می‌کردند که مسئولان آن‌ها را تنها گذاشتند، اما خدا را شکر دولت سیزدهم از همین ابتدا به خوبی ثابت کرد که اهتمام جدی به این امر دارد. آقای رئیسی معمولا سفر‌ها را ساده و بی ریا و بدون تشریفات برگزار می‌کند.

نقوی حسینی بیان کرد: من از یکی از اعضای تیم سفر دولت قبل شنیدم که رئیس دولت به ما توصیه می‌کرد که مسیر رفت و آمدش در سفر استانی به گونه‌ای باشد که با مردم برخورد نداشته باشد، از همین رو نیز ما یک تونلی طراحی می‌کنیم که از پشت میکروفن با مردم صحبت کنیم و بعد هم از این مسیر سوار ماشین خود می‌شود تا با مردم هیچ برخوردی نداشته باشد.

نماینده مجلس دهم در پایان تاکید کرد:، اما در عین حال شاهدید که آقای رئیسی در بین مردم حضور می‌یابد و حتی در محل‌هایی هم که منع می‌شوند حضور دارند. در همین سفر اخیری که داشتند به بیمارستان رفته بودند؛ اگرچه مسئولان بخش توصیه کرده بودند که به این بخش نروید، زیرا خیلی آلوده است، اما او در جواب گفته بود که اتفاقا باید از همین بخش برویم که با بیماران و مردم صحبت کنم.

خبر های مرتبط
خبر های مرتبط
برچسب ها: ابراهیم رئیسی ، دولت
نظرات شما
پیشخوان