تاریخ انتشار: ۱۶:۱۸ - ۲۹ شهريور ۱۴۰۰

محدودیت تردد کرونایی همچنان ادامه دارد؟

وزير کشور گفت: منع تردد به دليل وضعيت بد کرونايي وضع شده و تا زماني که آمار کاهش يابد، ادامه خواهد داشت چون هنوز به وضعيت آرامش نرسيده‌ايم و تعداد فوتي‌ها قابل توجه است، تا وقتي وضع آرام‌تر شود منع تردد وجود دارد.

محدودیت‌ تردد کرونایی
رویداد۲۴ احمد وحيدي روز دوشنبه در حاشيه مراسم معارفه سردار اسماعيل احمدي‌مقدم به عنوان رييس جديد دانشگاه عالي دفاع ملي درباره روند انتخاب استانداران، در جمع خبرنگاران، گفت: اين کار در مسير انجام است و انجام خواهد شد و هماهنگي‌ها را انجام خواهيم داد تا بهترين انتخاب را داشته باشيم.

وزير کشور با تاکيد بر اين که با توجه به شرايط استان‌ها، موارد را با نمايندگان مجلس و معتمدين منطقه بررسي مي‌کنيم، اضافه کرد: اين کار امکان دارد که زمان ببرد ولي ارزش دارد تا بهترين‌ها را انتخاب کنيم و در زمان مقرر به هيات دولت ارجاع خواهد شد.

وحيدي خاطرنشان کرد: منع تردد به دليل وضعيت بد کرونايي وضع شده و تا زماني که آمار کاهش يابد، ادامه خواهد داشت چون هنوز به وضعيت آرامش نرسيده‌ايم و تعداد فوتي‌ها قابل توجه است، تا وقتي وضع آرام‌تر شود منع تردد وجود دارد.

وي با بيان اين که با هماهنگي که انجام گرفته، کساني که مي‌خواهند واکسن بزنند در ساعات منع عبور و مرور جريمه نخواهند شد، يادآور شد: مي‌خواهيم که در فرصت نزديک اين منع برداشته شود. اين منع براي بهبود وضعيت مردم است تا مشکل کرونا زودتر حل شود.

منبع: برنا
خبر های مرتبط
خبر های مرتبط
نظرات شما
پیشخوان