تاریخ انتشار: ۱۱:۴۰ - ۰۳ مهر ۱۴۰۰

مدیرعامل سابق پرسپولیس: سمیعی ۱۰۰ میلیارد بدهی گذاشت و رفت

محمد رویانیان مدیرعامل سابق پرسپولیس در خصوص حضور وزیر ورزش جدید واکنش نشان داد.

مدیرعامل پرسپولیس

رویداد۲۴ محمد رویانیان مدیرعامل سابق پرسپولیس در خصوص حضور حمید سجادی به عنوان وزیر ورزش و جوانان اظهار داشت: ایشان از مدیران ورزشی ایران است. انتخاب دولت و رأی مجلس بوده است. انشاالله بتواند به صورت مستقل سیاست‌های ورزش را پیگیری و عملی سازد.

وی در خصوص استعفای جعفر سمیعی از مدیرعاملی پرسپولیس افزود: ایشان یک مقطع کوتاه به عنوان مدیرعامل پرسپولیس انتخاب شد. درواقع یکسری بدهی‌ها بر جای گذاشت که بالغ بر ۱۰۰ میلیارد تومان بوده است. خدا را شکر ایشان بعد از این اتفاقات دچار حاشیه نشد و به نوعی جان سالم به در برد.

رویانیان درباره حضور مصطفی آجورلو در مدیریت استقلال بیان داشت: تجربه ایشان در خصوص باشگاهداری زیاد است او می‌تواند از تجربیات گذشته‌اش برای موفق شدن استقلال کمک کند. سردار درواقع در حوزه ورزش کارش را بلد است فقط به او توصیه می‌کنم که مراقب اطراف خود باشد زیرا فضای دو باشگاه استقلال و پرسپولیس با جاهای دیگر متفاوت است.


بیشتربخوانید: ۷ گزینه اصلی مدیرعاملی پرسپولیس


وی ادامه داد: درست است که به عنوان یک نظامی در گذشته در پرسپولیس مدیریت کرده‌ام اما این را هم بگویم درواقع استقلال به نوعی همیشه رقیب ما بوده و این تیم هم مانند پرسپولیس هوادار دارد، البته کمتر از ما اما دولت باید برای این دو باشگاه بهترین تصمیم‌ها را اتخاذ کند. شما نگاه کنید از سال ۹۰ تا ۱۴۰۰ در طول ۱۰ سال ۸ مدیرعامل فقط در پرسپولیس جابه‌جا شده است که این مصداق واقعی بی‌ثباتی در مدیریت است، هر مدیری هم که آمده گرفتار شده است و این باعث می‌شود که خود مدیران از نظر وجهه خراب شوند.

مدیرعامل سابق پرسپولیس یادآور شد: پرسپولیس به واسطه حضور برانکو و همچنین مدیریت خوب آقایحیی و کادر فنی فوق‌العاده‌اش توانسته ثبات خود را در این سالها حفظ کند که پنج قهرمانی پیاپی نمونه این اتفاق است.

رویانیان در پایان گفت: درواقع ما اکنون نباید این دو باشگاه را باشگاه خطاب کنیم بلکه اینها فقط دو تا تیم هستند با کلی هوادار. امیدوارم امسال هم پرسپولیس قهرمان شود زیرا این طوری که من مشاهده کردم پرسپولیس حالاحالاها بی‌رقیب است.

خبر های مرتبط
خبر های مرتبط
نظرات شما
پیشخوان