تاریخ انتشار: ۱۳:۳۰ - ۱۹ مهر ۱۳۹۵

به دولت ارائه می‌شود؛ گزارش واگذاری املاک نجومی در شهرداری/ ۱۰آبان دیدار شورای‌اجتماعی‌ کشور با رهبری

وزیر کشور با اشاره به ارائه مدارک و مستندات مربوط به واگذاری املاک از سوی شهرداری تهران و بررسی آن توسط وزارت کشور، گفت: همان‌طور که دولت، وزارت کشور را موظف کرده بود تا گزارشی در خصوص واگذاری املاک در شهرداری تهران ارائه دهد که این گزارش به دولت ارائه خواهد شد و روند این کار در حال انجام است.
رویداد۲۴-وزیر کشور با اشاره به ارائه مدارک و مستندات مربوط به واگذاری املاک از سوی شهرداری تهران و بررسی آن توسط وزارت کشور، گفت: همان‌طور که دولت، وزارت کشور را موظف کرده بود تا گزارشی در خصوص واگذاری املاک در شهرداری تهران ارائه دهد که این گزارش به دولت ارائه خواهد شد و روند این کار در حال انجام است.

عبدالرضا رحمانی فضلی در حاشیه برگزاری جلسه شورای اجتماعی کشور در خصوص بررسی واگذاری املاک در شهرداری تهران، گفت: در جلسه‌ای با شهردار تهران موضوع را مطرح کردم و ایشان نیز اظهار علاقه کرد که مستندات و مدارکی که دارند همانطور که به قوه قضاییه و سازمان بازرسی ارجاع داده‌اند به وزارت کشور نیز بدهند تا ما پس از بررسی همانطور که دولت، وزارت کشور را موظف کرده بود برای تهیه این گزارش، بتوانیم گزارش را به دولت ارائه دهیم.

وی در ادامه درتشریح مصوبات هشتاد و دومین جلسه شورای اجتماعی کشور، گفت: بحث جمعیت و سیاست‌های جمعیتی امروز با ارائه گزارش سازمان ثبت احوال و وزارت بهداشت و درمان مورد بررسی قرار گرفت و مقرر شد تمام تلاش‌ها به سمت و سویی حرکت کند که حداقل 2.1 درصد رشد جمعیت را داشته باشیم. بر اساس گزارش ارائه شده در حال حاضر رشد جمعیت در حدود 2 درصد است لذا همه دستگاه‌ها به ویژه دستگاه‌های فرهنگی برای فرهنگ‌سازی بیش از پیش موظف به همکاری با وزارت بهداشت و درمان شدند.

وزیر کشور بررسی مناطق بحرانی به لحاظ شاخص‌های مختلفی چون امنیت، اقتصاد و فرهنگ که از محورهای تعیین شده توسط مقام معظم رهبری نیز بوده است را یکی دیگر از مصوبات این جلسه خواند و افزود: شهرستان قلعه‌گنج که توسط بنیاد مستضعفان در آن اقدامات موثری صورت گرفته بود مورد بحث قرار گرفت و گزارش این اقدامات در جلسه ارائه شد. بر اساس تجربیاتی که در شهرستان استان کرمان حاصل شده است مقرر شد 31 شهرستان با شاخص‌های اقتصادی، فرهنگی، اجتماعی و امنیت در 31 استان که بحرانی محسوب می‌شود انتخاب و همین تجربیات و همین الگوها پیاده‌سازی شود.

وی به ارائه گزارش به مقام معظم رهبری در دهم آبان ماه اشاره کرد و افزود: چهارمین ملاقات اعضای شورای اجتماعی کشور و سران قوا در دهم آبان ماه با مقام معظم رهبری انجام خواهد شد و حول پنج محور اولویتی که ایشان تعیین کرده بودند گزارش مفصلی ارائه خواهد شد. در جلسه امروز نیز تاکید شد تا همه افراد و دستگاه‌هایی که مشخص شدند گزارش خود را آماده کنند.

منبع: ایسنا
برچسب ها: املاک نجومی
نظرات شما
پیشخوان