تاریخ انتشار: ۱۹:۲۱ - ۰۳ مهر ۱۴۰۰
تعداد نظرات: ۱ نظر

قرار عاشقانه جنگجوی طالبان! + عکس

عکسی از یک نیروی طالبان در حال خوردن آبمیوه با یک زن در شبکه‌های اجتماعی پربازدید شده است. این جنگجوی طالبان با یک زن بر سر یک میز نشسته و در حال خوردن آبمیوه است.

قرار عاشقانه

  رویداد۲۴ طالبان که خود را امارت اسلامی افغانستان می‌نامند،یک جنبش و یک سازمان مذهبی-نظامی اسلامگرای دیوبندی متشکل از روحانیان اسلامگرای سنی در افغانستان است. حکومت‌ها و سازمان‌های متعددی آن را تروریستی قلمداد کرده‌اند.تخمین زده شده طالبان در سال ۲۰۲۱، ۷۵٬۰۰۰ جنگجو داشته باشد.
بیشتر بخوانید:ذوق زدگی نیروهای طالبان در شهربازی! +فیلم
طالبان گفته‌اند هدفشان اعاده صلح و امنیت به افغانستان، از جمله خروج سربازان غربی، و اعمال نسخه‌شان از شریعت است، که زمانی قدرت داشت. طالبان در سطح بین‌الملل به دلیل کشتار مردم غیرنظامی افغان، تروریسم، تفسیر و اجرای شدید و خشن آن‌ها از احکام اسلام که منجر به برخورد وحشیانه با بسیاری از افغان‌ها شده، محکوم شده‌اند. از لحاظ ایدئولوژیک، تفکر طالبانی بر روی بنیادگرایی اسلامی مبتنی بر دیوبندی، و قواعد و رسوم قوم پشتون همچون پشتونوالی است.
منبع: دیده بان ایران
خبر های مرتبط
خبر های مرتبط
برچسب ها: عکس روز
نظرات بینندگان
انتشار یافته: ۱
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۲۰:۲۵ - ۱۴۰۰/۰۷/۰۳
0
5
درقاموس طالبان عبارات و واژگانی همچون عشق ومحبت ورأفت و ترحم جایگاهی ندارد , اینها طالب قساوت و خشونت وبیرحمی وکینه ورزی هستند
نظرات شما
پیشخوان