تاریخ انتشار: ۱۴:۴۴ - ۰۴ مهر ۱۴۰۰

راه‌های جایگزین برای زمانی که وقت حمام رفتن ندارید!

در بعضی مواقع مشغله روزانه به قدری زیاد می‌شود که فرصتی برای انجام دادن کارهای شخصی نمی ماند، و ممکن است برای انجام ضروری‌ ترین کارهایتان وقت نداشته باشید.

پوست و زیبایی

رویداد۲۴ همه ما بارها تجربه کرده ایم که گاهی اوقات زندگی بیش از حد شلوغی داریم و کارهایمان به یکدیگر می پیچد.در نتیجه وقت نداریم اقدامات مهمی مثل حمام کردن را انجام دهیم اما به شدت نیاز داریم که حمام کنیم.

در چنین شرایطی می توانید از راهکار های جایگزین استفاده کنید که این راهکارها شامل مواردی است.

    دستمال مرطوب بچه

    اگر احساس می کنید که مقداری عرق روی پوستتان است اما وقت ندارید حمام کنید و خودتان را بشویید، می توانید بوی بد عرق را با اسپری کردن خوشبو کننده های بدن از بین ببرید اما قبل از آن کمی دستمال مرطوب بچه را زیر بغل تان بزنید که عرق پوستتان را از بین می برد و این ناحیه را تمیز می کند.

    پودر بچه بسته به ضخامت و بافت موهایتان

    می توانید از پودر بچه استفاده کنید که چربی مو را از بین ببرد. البته گاهی اوقات موی افراد بو می دهد که در چنین حالتی می توانید از خوشبو کننده موی سر استفاده کنید.

    سرکه سیب

    اگر صبح بیدار شدید و دیدید که صورتتان چرب است اما نمی خواستید حمام کنید، اول باید صورت خود را با یک شوینده ملایم بشویید و بعد از اینکه خشک شد، با پنبه مقدار کمی سرکه سیب پوست تان بزنید که شبیه به تونر عمل می کند.

    البته باید دو برابر سرکه سیب به آن آب اضافه کنید و بعد آن را به صورت تان بزنید که باعث تثبیت میزان قلیایی صورت شده و دارای خواص ضد باکتریایی بوده و باعث از بین بردن بوی بد می شود.

    نارون کوهی

    یکی دیگر از تونر های عالی برای پوست نارون کوهی است. یک عدد پد نخی کوچک را بردارید و به نارون کوهی آغشته کنید و آن را روی گونه، پیشانی، چانه و بینی بزنید تا عرق و چربی اضافه را بگیرد.

    روغن درخت چای

    اگر پا های خود را به مدت 3 دقیقه داخل روغن درخت چای قرار دهید، بوی بد از بین می رود. سپس می توانید کمی دئودورانت مخصوص داخل کفش های تان اسپری کنید تا بوی بد را به طور کامل حذف کند.

    روغن های گیاهی

    بعضی از انواع روغن های طبیعی هستند که مستقیما به پوست افراد زده می شوند و اثرات بلند مدت دارند و بوی طبیعی آن ها بسیار خوشایند است. می توانید روغن هایی را انتخاب کنید که از بوی آن ها بیشتر لذت می برید.

    اسکراب صورت

    اسکراب صورت پاک کننده بسیار ملایم و طبیعی است و آلودگی و جرم را از صورت شما بر می دارد و یک صورت تمیز، درخشان و سالم را به شما تحویل می دهد، بدون این که مجبور باشید دوش بگیرید.

    اسپری پارچه

    می توانید مقدار کمی اسپری مخصوص تمیز کردن پارچه را به لباس تان اسپری کنید تا بوی بد عرق را از روی آن از بین ببرد و بوی خوشایندی را به وجود بیاورد.

    همچنین می توانید از ترکیب یک قاشق غذاخوری جوش شیرین با دو فنجان آب و ۱۰ قطره روغن خوشبو کننده مورد علاقه تان استفاده کرده و آن را خوب تکان داده و بعد به کار بگیرید.

    منبع: نمناک
    خبر های مرتبط
    خبر های مرتبط
    نظرات شما
    پیشخوان