تاریخ انتشار: ۱۳:۱۸ - ۰۶ مهر ۱۴۰۰

هشدار سرمربی تیم ملی به ستاره پرسپولیس

ستاره خط میانی پرسپولیس شانس چندانی برای قرار گرفتن در ترکیب اصلی تیم ملی در بازی با تیم ملی امارات ندارد.

مهدی ترابی

رویداد۲۴ مهدی ترابی در دیدار قبلی تیم ایران برابر تیم ملی عراق حتی یک دقیقه هم فرصت بازی پیدا نکرد. این هافبک تکنیکی در اولین مسابقه تیم ملی ایران در مرحله نهایی انتخابی جام جهانی ۲۰۲۲ قطر از دقیقه ۷۳ جانشین علی قلی‌زاده شده بود و ...

به نظر می‌رسد دراگان اسکوچیچ برخلاف یحیی گل محمدی خیلی روی مهدی ترابی حساب باز نمی‌کند. شاید در نگاه اول به نظر برسد حضور لژیونرهایی همچون علی قلی زاده و علیرضا جهانبخش عامل اصلی بوده باشد اما مگر وحید امیری هم لژیونر است؟

وحید امیری ۸۷ دقیقه در دیدار با تیم ملی عراق در زمین بود آن هم درحالی که ۳۳ ساله شده است. دلیل فیکس بازی کردن امیری در تیم ملی دقیقا عامل اصلی نیمکت نشینی همبازی او مهدی ترابی است.

دراگان اسکوچیچ معتقد است که هافبک‌های چپ و راست تیم ملی در سیستم جدید باید دونده باشند و به خط دفاع کمک کنند. سرمربی کروات تیم ملی به خود مهدی ترابی هم گفته است که کمتر به خط دفاعی کمک می‌کند و باید مشارکت بیشتری در امور دفاعی داشته باشد. دلیل اصلی استفاده از وحید امیری به جای مهدی ترابی و همین طور مهدی قایدی جوان تر در ترکیب اصلی تیم ملی نیز میزان دوندگی بالای بازیکن ۳۳ ساله پرسپولیس است!

خبر های مرتبط
خبر های مرتبط
نظرات شما
پیشخوان