تاریخ انتشار: ۱۰:۴۹ - ۰۵ مهر ۱۴۰۰

بازگشت مهاجم محبوب پرسپولیس به ترکیب

به نظر می‌رسد عیسی آل کثیر تبدیل به مهاجم اصلی پرسپولیس شده است.

بازگشت مهاجم محبوب پرسپولیس به ترکیب

رویداد۲۴ پرسپولیس باید روز ۲۴ مهر در دیداری سرنوشت ساز از رقابت‌های لیگ قهرمانان آسیا به مصاف الهلال عربستان برود. شاگردان یحیی گل محمدی در مرحله قبلی موفق شده اند از سد استقلال تاجکستان عبور کنند و حالا تنها باقی مانده فوتبال ایران در این رقابت‌ها هستند.

پرسپولیس البته کار چندان راحتی در مرحله یک هشتم نهایی نداشت و با تک گل دقایق پایانی مهدی ترابی موفق به شکست دادن رقیب شد. این موضوع در حالی شکل گرفت که عیسی آل کثیر، سرشناس‌ترین مهاجم پرسپولیس هم روی نیمکت نشست تا در تصمیمی عجیب، مهدی عبدی از ابتدا به عنوان مهاجم اصلی در ترکیب به میدان برود.

یحیی گل محمدی البته در نیمه دوم عیسی آل کثیر را روانه میدان کرد، ولی فرصت زیادی در اختیار این مهاجمش قرار نداد. با این وجود، اما به نظر می‌رسد عیسی آل کثیر که محبوبیتش را در بین هواداران پرسپولیس از همین بازی‌های لیگ قهرمانان آسیا دارد قرار است در دیدار برابر الهلال به ترکیب اصلی برگردد و از ابتدا بازی کند. عیسی که فصل پیش از بازی برابر النصر با جوسازی همین تیم عربستانی محروم شده حالا انگیزه زیادی دارد برابر الهلال دیگر تیم سرشناس عربستانی بدرخشد. آنطور که ازتمرین و بازی‌های دوستانه پرسپولیس برمی آید چه یحیی بخواهد با یک یا دو مهاجم بازی کند عیسی آل کثیر، مهاجم محبوب پرسپولیس، قرار است از ابتدا در ترکیب قرار بگیرد.

خبر های مرتبط
خبر های مرتبط
نظرات شما
نظرسنجی
آیا از 26 فروردین تجربه برخورد با گشت ارشاد را داشتید؟
پیشخوان