تاریخ انتشار: ۰۷:۵۱ - ۱۰ مهر ۱۴۰۰

طلب شهرداری تهران از دولت چقدر است؟

عضو شورای اسلامی شهر تهران در مورد طلب شهرداری تهران از دولت توضیحاتی داد.

طلب شهرداری تهران از دولت

رویداد۲۴احمد صادقی عضو شورای اسلامی شهر تهران  در مورد میزان طلب‌های شهرداری تهران اظهار کرد: عمده بدهی شهرداری تهران به بانک‌ها است که مربوط به اصل وام و سود‌های وام بوده است که مبلغی نزدیک به چهل هزار میلیارد تومان تخمین زده می‌شود.

وی در مورد بدهی‌های شهرداری تهران به تامین اجتماعی گفت: بیش از چهار هزار میلیارد تومان شهرداری تهران به تامین اجتماعی بدهی دارد، اما از سوی دیگر شهرداری تهران در برخی از موارد مدعی است که از تامین اجتماعی طلب مالی دارد به همین دلیل است که آقای زاکانی شهردار تهران در نامه‌ای به وزیر رفاه که تا چهار ماه تامین اجتماعی نسبت به مسدود کردن حساب‌های شهرداری تهران اقدامی نکند.
بیشتر بخوانید: خزانه خالی شهرداری تهران طی ۶ ماهه اول سال
عضو شورای اسلامی شهر تهران ادامه داد: قرار شد یک کارگروه مشترکی بین مدیریت شهری تهران و تامین اجتماعی تشکیل شود تا شفاف کنند عدد بدهی و طلبکاری چقدر است و برای چگونگی پرداخت آن تصمیم گیری انجام شود.

وی گفت: همچنین شهرداری تهران از دولت ۵۶ هزار میلیارد طلبکار است که به گفته آقای حناچی شهردار سابق ۳۰ هزار میلیارد این بدهی قطعی است.

صادقی گفت: نظر مدیریت شهری تهران این است که این مبلغ با بدهی‌های شهرداری تهران تهاترشود تا بدهی‌های شهرداری تهران به صفر برسد این موضوعی است که شهردار تهران به صورت جدی به دنبال آن خواهد بود.
منبع: میزان
خبر های مرتبط
خبر های مرتبط
برچسب ها: شهرداری تهران
نظرات شما
نظرسنجی
آیا از 26 فروردین تجربه برخورد با گشت ارشاد را داشتید؟
پیشخوان