تاریخ انتشار: ۱۲:۴۳ - ۲۰ مهر ۱۳۹۵

برگزاری مراسم تاسوعا و عاشورای حسینی در آسایشگاه کهریزک

مدیر روابط عمومی آسایشگاه خیریه کهریزک گفت: در روزهای عاشورا و تاسوعا حسینی دسته‌جات عزاداری بسیاری از نقاط مختلف شهر به ویژه شهرکهای اقماری اطراف آسایشگاه خیریه کهریزک به این آسایشگاه آمده و مددجویان، سالمندان و معلولان آسایشگاه را در سوگ آقا اباعبدالله حسین شریک می کنند.
رویداد۲۴- مدیر روابط عمومی آسایشگاه خیریه کهریزک گفت: در روزهای عاشورا و تاسوعا حسینی دسته‌جات عزاداری بسیاری از نقاط مختلف شهر به ویژه شهرکهای اقماری اطراف آسایشگاه خیریه کهریزک به این آسایشگاه آمده و مددجویان، سالمندان و معلولان آسایشگاه را در سوگ آقا اباعبدالله حسین شریک می کنند.

محسن پزشکی در خصوص برنامه‌های عاشورا و تاسوعای حسینی در آسایشگاه خیریه کهریزک اظهار کرد: در طول سال و در تمامی مراسمات مذهبی به ویژه دهه نخست ماه محرم همشهریان و هم وطنان نذورات خود را به آسایشگاه خیریه کهریزک اهداء می کنند.

وی ادامه داد: در این ایام بسیاری از هموطنان نذورات خود را از جمله مواد غذایی همچون برنج ،روغن و به ویژه قربانیان گوسفند خود را به آسایشگاه خیریه کهریزک اهداء می‌کنند.

مدیر روابط عمومی آسایشگاه خیریه کهریزک افزود: در همین راستا آسایشگاه کهریزک نیز در جهت طبخ غذا در مراسم عاشورا و تاسوعای حسینی برای مددجویان سالمندان و معلول حاضر در کهریزک اقدام می‌کند .

پزشکی ادامه داد: در این ایام گروه های مختلف نیکو کاری از جمله گروه‌های فعال محیط زیست نیز به جهت همراهی و راهنمایی دستجات عزاداری،معلولان، سالمندان و نیکوکاران در جهت حفظ محیط زیست و نگهداری محیط سالم تر برای زندگی جمعی در آسایشگاه حضور داشته و با ما همکاری می کنند.

وی در ادامه خاطر نشان کرد:در حال حاضر بیش از 1750  معلول و سالمند زیر نظر نیروهای مختلف تخصصی، پزشکی و پیراپزشکی آسایشگاه کهریزک با یکدیگر زندگی می کنند و بعلت آنکه قادر نیستند به شهر دیار خود رفته و در مراسم عزاداری شرکت کنند در دهه اول ماه محرم در نوبت‌های صبح و شب اقدام به برگزاری مراسم عزاداری برای آنان می کنیم.

 به گفته مدیر روابط عمومی آسایشگاه خیریه کهریزک، گروه های مردمی علاقمند به اجرای برنامه های ویژه برای مددجویان حاضر در آسایشگاه می‌توانند برنامه های خود را به آسایشگاه ارائه و پس از انجام مشاوره نسبت به اجرای آنها با توجه به ظرفیت سالمندان، اقدام کنند.
منبع: ایسنا
نظرات شما
نظرسنجی
آیا از 26 فروردین تجربه برخورد با گشت ارشاد را داشتید؟
پیشخوان