تاریخ انتشار: ۱۶:۲۶ - ۱۱ مهر ۱۴۰۰

ستاره پرسپولیس در انتظار یک فرصت در تیم ملی

 سایت فوتبالی نوشت: هافبک ملی پوش پرسپولیس همچنان در تلاش برای رسیدن به ترکیب ثابت تیم ملی است.

مهدی ترابی

رویداد۲۴ مهدی ترابی که در پرسپولیس یک بازیکن فوق‌العاده تاثیرگذار محسوب می‌شود و در بسیاری از بازیهای تیمش، در نقش فرشته نجات یحیی گل‌محمدی ظاهر شده است منتهی شرایط ترابی در تیم ملی با شرایط این بازیکن در پرسپولیس متفاوت است و با توجه به ترافیک مهره‌های هجومی در تیم دراگان اسکوچیچ، ترابی شانسی برای رسیدن به ترکیب اصلی نداشته و در دو بازی قبلی تیم ملی در مرحله نهایی انتخابی جام جهانی، نیمکت‌نشین بوده است.

با توجه به حضور گسترده لژیونرها در ترکیب تیم ملی، مهدی ترابی در مقطع کنونی و برای دو بازی مقابل امارات و کره جنوبی، شانسی برای فیکس شدن ندارد مگر آن که اتفاق عجیب و غریبی پیش از این 2 بازی رخ دهد.


بیشتر بخوانید: بازیکن پرسپولیس ارزشمندترین بازیکن ایران


جدا از لژیونرهای اروپایی، ترابی برای رسیدن به ترکیب اصلی باید با مهدی قایدی هم رقابت کند. بازیکنی که شرایط نسبتا خوبی در شباب الاهلی دارد و خیلی زود توانسته تبدیل به مهره اصلی تیم اماراتی در فاز هجومی شود.

به جز قایدی، وحید امیری رقیب دیگر ترابی برای رسیدن به ترکیب اصلی است و حالا باید دید با توجه به تعدد مهره‌های هجومی در تیم دراگان اسکوچیچ، سرمربی کروات تیم ملی در دو بازی آینده تیمش به ترابی فرصت حضور در میدان را خواهد داد یا نه.

نظرات شما
پیشخوان