تاریخ انتشار: ۱۱:۳۹ - ۱۵ مهر ۱۴۰۰
تعداد نظرات: ۲ نظر

کنایه فرمانده مقاومت پنجشیر به طالبان با یک الاغ! +فیلم

ویدئویی از محمد ریگستانی فرمانده مقاومت پنجشیر و دیگر مبارزان در کنار یک الاغ منتشر شده که ریگستانی با اشاره به این حیوان می‌گوید: یک خر خوب هم داریم، معتقدیم بعضی خر‌ها به انسان‌ها خیلی شرف دارند. انسان‌هایی که خون بی گناهان را به نام خدا می‌ریزند. خر شرف دارد که بار می‌برد، نه خون کسی را می‌ریزند و نه تحقیر می‌کنند، نه به خانه‌های مردم تجاوز می‌کنند. به نظر من این خر خیلی بهتر از آنهاست.
خبر های مرتبط
خبر های مرتبط
برچسب ها: طالبان ، افغانستان
نظرات بینندگان
انتشار یافته: ۲
علی
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۵:۱۳ - ۱۴۰۰/۰۷/۱۵
0
0
الحق که درست وراست گفتی،باشدتازمانیکه همه دنیازیرپرچم حضرت حجة ابن الحسن(عج)باخداپرستی ومهربانی ،دوستی وکمک به همسان والبته ایستادگی ومجاهدت درمقابل زورگویان هواپرست ،تحت فرمان آن امام مظلوم که جانشین انبیاءواوصیاءواولیاءاست ونیزحضرت عیسی بن مریم(ع)بندگی خداکنند.
عباسی
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۷:۵۱ - ۱۴۰۰/۰۷/۱۵
0
0
اگر کل مردم افغانستان نخواهند به مقاومت پنجشیر کمک بکنند مقاومت به مشکل برخواهد خورد تنها راه شکست طالبان تجهیز مردم افغانستان است مقاومت باید نیروهای خود را درولایتهای افغانستان سازماندهی بکند در پایتخت بهترین نیروه آماده وآنهاا را سازماندهی کرده اول از سران طالبان شروع بکنند رهبران عالی عمارت غیر اسلامی را نابود کرده وازبین ببرند ..کار خیلی سختی نیست کار سوریه تمام بود فقط دمشق مانده بود اما نیروهای مقاومت کار را تمام کردن
نظرات شما
نظرسنجی
آیا از 26 فروردین تجربه برخورد با گشت ارشاد را داشتید؟
پیشخوان