تاریخ انتشار: ۱۷:۰۸ - ۱۵ مهر ۱۴۰۰

وضعیت جاده‌ها و راه ها، امروز ۱۵ مهر ۱۴۰۰ / ترافیک در ۴ جاده به خاطر بارش باران

رییس مرکز اطلاعات و کنترل راهور ناجا با اعلام بارش پراکنده باران در برخی استان‌ها از ترافیک نیمه سنگین در چهار محور مواصلاتی خبر داد.

وضعیت جاده‌ها کشوررویداد۲۴ سرهنگ احمد شیرانی روز پنجشنبه افزود: در برخی از محورهای استان های اردبیل، گیلان، مازندران و گلستان بارش پراکنده باران گزارش شده است.

وی ادامه داد: ترافیک در شمال به جنوب محور کرج-چالوس(هزار چم، سیاه بیشه) مقطعی نیمه سنگین، شمال به جنوب محور هراز(تونل شماره یک)، آزادراه کرج-قزوین(پایانه شهید کلانتری و مهرشهر) و محور تهران-فشم(رودک) نیمه سنگین گزارش شده است.

شیرانی به هموطنانی که به سفر رفته اند توصیه کرد: با توجه به ظرفیت محدود جاده ها بازگشت خود را موکول به روز جمعه ننمایند و نسبت به مدیریت و برنامه ریزی برگشت تا قبل از روز جمعه و همچنین در روزهای هفته آتی اقدام کنند.

رئیس مرکز اطلاعات و کنترل راهور ناجا خاطرنشان کرد: با توجه به ترافیک سنگین در جادهای شمالی کشور در این شرایط توصیه به پرهیز از سفر است.

شیرانی یادآور شد: جاده چالوس به دلیل پایین بودن ظرفیت تردد در این شرایط مناسب برای سفر و انتخاب مسیر تردد نیست در این شرایط بهتر است از سایر محورهای جایگزین مانند هراز و فیروزکوه و آزادراه قزوین رشت که ظرفیت بالاتری دارند استفاده شود.

به گفته شیرانی برابر مصوبات ستاد ملی مقابله با کرونا سفر به و از شهرهای گروه قرمز و نارنجی کماکان ممنوع است.

وی از هموطنان خواست قبل از تردد از طریق شماره تلفن ۱۲۰و ۸۸۲۵۵۵۵۵ (۱۰ خط) در جریان آخرین وضعیت جوی و ترافیکی قرار گیرند.

خبر های مرتبط
خبر های مرتبط
نظرات شما
پیشخوان