تاریخ انتشار: ۱۱:۰۳ - ۱۶ مهر ۱۴۰۰

تمجید AFC از طارمی/ مهدی قهرمان ایران است

کنفدراسیون فوتبال آسیا پس از برد تیم ملی کشورمان مقابل امارات به تمجید از مهدی طارمی پرداخت و او را قهرمان ایران نامید.

تمجید AFC از طارمی/ مهدی قهرمان ایران است

رویداد۲۴ شب گذشته در چارچوب هفته سوم انتخابی جام جهانی ۲۰۲۲ قطر، تیم ملی کشورمان مقابل امارات در ورزشگاه ابوظبی به برتری یک بر صفر رسید و توانست به سومین برد متوالی خود در این رقابت دست پیدا کند.

مهدی طارمی در این بازی باز هم درخشان ظاهر شد و توانست تنها گل تیم ملی کشورمان را به ثمر رساند. او از سوی کنفدراسیون فوتبال آسیا به عنوان قهرمان ایران شناخته شد.

AFC نوشت: طارمی در ۲۰ دقیقه مانده به انتهای بازی نشان داد که چقدر تاثیرگذار است. او ۳ امتیاز با ارزش برای ایران بدست آورد و باعث شد تا تیم اسکوچیچ به سومین برد خود دست یابد و به صدر جدول دوباره بچسبد.

سایت کنفدراسیون فوتبال آسیا در خصوص این مسابقه نوشت: برخی از بهترین‌های این قاره در این مسابقه حضور داشتند، ولی به دلیل حساس بودن این مسابقه، موقعیت‌های خوب در نیمه اول از دست رفت. در نیمه اول، صادق محرمی یک پاس خوب برای سردار آزمون فرستاد، ولی مهاجم زنیت این موقعیت را از دست داد. از طرف دیگر اماراتی‌ها چشم به درخشش «علی مبخوت» دوخته بودند، ولی مقابل دفاع مستحکم ایران راهی پیدا نکردند.

AFC در ادامه از گزارش نیمه دوم مسابقه نوشت و از ماجرای VAR، اخراج شجاع و بازگشت آن‌ها به دلیل آفساید علی مبخوت صحبت کرد و از فرار مدافع کشورمان از کارت قرمز داور نوشت.

AFC نوشت: در دقیقه ۷۰، اوضاع بازی عوض شد و خوشبختی ایران به نهایت رسید. زمانی که طارمی از پشت مدافعان اماراتی به سمت دروازه حرکت کرد و سردار پاس خوبی به او داد تا با اشتباه دروازه‌بان تیم امارات یعنی «خسیف» قفل دروازه‌ها شکسته شود.

کنفدراسیون فوتبال آسیا به تمجید از مهدی طارمی در ادامه پرداخت و نوشت که هواداران حاضر در ابوظبی می‌توانستند یک لحظه طلایی دیگر را مشاهده کنند که آزمون آن را از دست داد و این موقعیت به گل بدل نشد.

منبع: فارس
خبر های مرتبط
خبر های مرتبط
نظرات شما
پیشخوان