تاریخ انتشار: ۱۱:۱۰ - ۲۲ مهر ۱۳۹۵
فرمانده مرزبانی ناجا عنوان کرد؛

مرزبانان و مرزنشینان مکمل هم در تامین امنیت پایدار و آرامش درمرزها

فرمانده مرزبانی ناجا گفت: مرزبانان و مرزنشینان در جمهوری اسلامی ایران ، مکمل هم در تامین امنیت پایدار و آرامش هستند.
رویداد۲۴- فرمانده مرزبانی ناجا گفت: مرزبانان و مرزنشینان در جمهوری اسلامی ایران ، مکمل هم در تامین امنیت پایدار و آرامش هستند.

سردار قاسم رضایی در نشستی با سران طوایف، ریش سفیدان، معتمدین و فرمانداران شهرهای مرزی استان گلستان در مرز اینچه برون، اظهار کرد: اهداف امام حسین (ع) و نیز نظام جمهوری اسلامی در حفظ و تقویت وحدت و همدلی بین آحاد مختلف مردم،ا مشابه یکدیگر است.

وی افزود: برگزاری جلسات هم اندیشی مسئولان نظام با مرزنشینان از جمله مصادیق امر به معروف و نهی از منکر است که امام حسین (ع) برای احیای این فریضه الهی، خون خویش را نثار کردند.

سردار رضایی خاطرنشان کرد: مرزبانان و مرزنشینان در جمهوری اسلامی ایران ، مکمل هم در تامین امنیت پایدار و آرامش هستند.

فرمانده مرزبانی ناجا، داشتن دغدغه برای مردم و خدمت خالصانه به ویژه به مرزنشینان و محرومان را بالاترین و لذت بخش ترین عبادت در جمهوری اسلامی دانست و افزود: خدمت خالصانه به مردم همواره مد نظر و دغدغه مسئولان نظام و دولت است.

سردار رضایی با قدردانی از وجود وحدت و صمیمیت بین مرزنشینان استان گلستان و مرزبانان بر پیگیری مطالبات مطرح شده توسط فرمانداران، ائمه جمعه و معتمدان این منطقه مرزی توسط مرزبانی تاکید کرد.

روحیه بسیجی و مرزیاری در مناطق مرزی کشور در حد اعلی است

بنابراین گزارش، فرمانده مرزبانی ناجا همچنین با حضور در مراسم نخستین یادواره 134 شهید مرزنشین استان گلستان که در مصلی شهر مرزی "اینچه برون" برگزار شد ، اظهار داشت: امروز به برکت خون شهیدان، ایران اسلامی درجهان نمونه است .

وی با بیان اینکه اقتدار نظام جمهوری اسلامی، ترس بر هیمنه پوشالی استکبار جهانی انداخته است، افزود : علاوه بر شهدا، علمای شیعه و اهل سنت نیز در ایجاد وحدت و همدلی نقش بسزایی دارند .

سردار رضایی تصریح کرد: امروز روحیه بسیجی و مرزیاری در مناطق مرزی ایران به ویژه استان گلستان در حد اعلی وجود دارد .

فرمانده مرزبانی ناجا یادآور شد: استکبار جهانی از نام ایران و توان مردم آن یعنی بسیج مردمی که همواره پشتیبان نیروهای مسلح هستند، می ترسد .

وی به تهدید جنگ نرم دشمنان نیز اشاره کرد و گفت: دشمن پس از ناکامی درجنگ نظامی، از طریق فضای مجازی و شبکه های ماهواره ای، ملت ما به ویژه جوانان را تهدید می کند که خانواده شهدا و ایثارگران در مقابله و خنثی کردن این تهدید دشمن رسالت سنگینی بر عهده دارند .

سردار رضایی با اشاره به نقش امام حسین (ع) و نهضت عاشورا در شکل گیری انقلاب اسلامی ، گفت: انقلاب اسلامی پس از 1400 سال با تاسی از بعثت پیامبر اسلام (ص) و قیام امام حسین(ع)، به رهبری امام راحل به پیروزی رسید .

فرمانده مرزبانی ناجا، شهادت را ارزشمندترین واژه ها در آموزه های دینی توصیف کرد و افزود: امروز خانواده های شهدا افتخار می کنند که عضوی از خانواده خود را در راه خدا و اسلام تقدیم کرده اند .

براساس گزارش سایت پلیس، شهر مرزی اینچه برون در 85 کیلومتری شمال شهر گنبدکاووس و در جوار مرز ایران و ترکمنستان واقع و از توابع شهرستان گنبدکاووس است . 134 شهید مرزنشین استان گلستان از مناطق مرزی پنج شهرستان این استان شامل مراوه تپه، گنبدکاووس ، آق قلا ، بندرترکمن و گمیشان هستند که در وقایع انقلاب و دوران دفاع مقدس به شهادت رسیدند
منبع: ایسنا
برچسب ها: رویداد24 ، مرزبانی ، ناجا ، امنیت
نظرات شما
پیشخوان