تاریخ انتشار: ۱۴:۲۲ - ۲۲ مهر ۱۳۹۵
حسام الدین آشنا:

خبر استعفای وزیر ارشاد و جایگزینی خودم به جای جنتی را"نه تأیید می‌كنم و نه تكذیب" / اگر جنتی استعفا داده، رییس جمهور ابتدای هفته آن را بررسی می کند

مشاور فرهنگی رییس جمهور در پاسخ به این سوال که گفته شده است متن استعفای آقای جنتی بر روی میز رئیس‌جمهور گذاشته شده است، اظهار داشت: قطعا اگر چنین باشد با شروع هفته به این موضوع رسیدگی می‌شود و رئیس‌جمهور نیز به تازگی از سفر بازگشته است.
 رویداد۲۴- مشاور فرهنگی رییس جمهور در پاسخ به این سوال که گفته شده است متن استعفای آقای جنتی بر روی میز رئیس‌جمهور گذاشته شده است، اظهار داشت: قطعا اگر چنین باشد با شروع هفته به این موضوع رسیدگی می‌شود و رئیس‌جمهور نیز به تازگی از سفر بازگشته است.

مشاور فرهنگی رئیس‌جمهور گفت که استعفای علی جنتی از وزارت ارشاد را نه رد می‌کند و نه تأیید.

حسام‌الدین آشنا مشاور فرهنگی رئیس‌جمهور در واکنش به برخی اظهارات مطرح شده مبنی بر استعفای علی جنتی وزیر فرهنگ ارشاد اسلامی و تقدیم آن به رئیس‌جمهور گفت: من این مسئله را نه تأیید می‌کنم و نه تکذیب.

وی در پاسخ به این سوال که گفته شده است متن استعفای آقای جنتی بر روی میز رئیس‌جمهور گذاشته شده است، اظهار داشت: قطعا اگر چنین باشد با شروع هفته به این موضوع رسیدگی می‌شود و رئیس‌جمهور نیز به تازگی از سفر بازگشته است.

مشاور فرهنگی رئیس‌جمهور درخصوص احتمال جایگزینی‌اش به جای علی جنتی نیز گفت:‌ این موضوع را هم نه تایید می‌کنم و نه تکذیب.


منبع: تسنیم
نظرات شما
نظرسنجی
بهترین گزینه برای ریاست مجلس دوازدهم چه کسی است؟
پیشخوان