تاریخ انتشار: ۱۳:۰۵ - ۲۵ مهر ۱۴۰۰
تعداد نظرات: ۱ نظر

وحید امیری: از هواداران و پیشکسوتان عذرخواهی می‌کنم/ خیلی غمگین هستیم؛ ما را ببخشید

ملی پوش خوش اخلاق پرسپولیس بابت شکست برابر الهلال عربستان بسیار ناراحت و غمگین است.

وحید امیری: از هواداران و پیشکسوتان عذرخواهی می‌کنم/ خیلی غمگین هستیم؛ ما را ببخشید
رویداد۲۴ شماره ۱۹ پرسپولیس که بعد از حدود یک ماه دوباره در خط حمله پرسپولیس به بازی گرفته شد. پس از بازی با الهلال عربستان با ناراحتی و خلاصه به خبرورزشی می‌گوید: باخت خیلی بدی بود و واقعا نمی‌دانم چه بگویم؟ بیشتر از هرچیز به خاطر هوادارانی ناراحت هستم که با تماشای بازی تیم محبوب خود مقابل حریف عربستانی کلی حرص و جوش خوردند و حال همه این عزیزان را درک می‌کنم.

امیری ادامه می‌دهد؛ «به همین خاطر با تمام وجود از همه هواداران و پیشکسوتان پرسپولیس عذرخواهی می‌کنم. شرمنده همه پرسپولیسی‌ها شدیم و انشالله قول می‌دهیم جبران کنیم.»

وقتی از بازیکن ملی پوش پرسپولیس درباره تأخیر در پرواز عربستان یا حضور ناعادلانه تماشاگران الهلال درورزشگاه می‌پرسیم، جواب می‌دهد؛ «الان وقت بهانه گیری نیست. هرچه بوده تمام شده و واقعیت این است که الهلال تیم بهتری بود، بهتر بازی کرد و برد. ما در این دیدار خوب نبودیم و دلیلش هرچیزی باشد دیگر همه چیز گذشته و تمام شده است. الهلال و عربستانی‌ها هم به هرحال میزبان بودند و از این امکان خود استفاده کردند و نمی‌توان ازآن‌ها ایراد گرفت.»

امیری در پایان می‌گوید؛ «من و همه بچه‌های تیم پرسپولیس ناراحت هستیم و هنوز هم این شکست سنگین را باور نکرده ایم. ناراحتی هواداران را درک کرده و شرمنده همه این بزرگواران هستیم. امیدوارم طرفداران و پیشکسوتان پرسپولیس ما را ببخشند.»

خبر های مرتبط
خبر های مرتبط
نظرات بینندگان
انتشار یافته: ۱
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۳:۱۷ - ۱۴۰۰/۰۷/۲۵
0
0
نباید سینوفار چینی می زداید در بررسیهای میدانی مشخص شده آنهایی که زده اند تحلیل قوا داشتهاندوضعف بدن
نظرات شما
نظرسنجی
آیا از 26 فروردین تجربه برخورد با گشت ارشاد را داشتید؟
پیشخوان