تاریخ انتشار: ۱۶:۴۱ - ۲۳ مهر ۱۳۹۵

بیچاره این علی دایی گران‌قیمت!

تقابل دایی و برانکو این‌بار در شرایطی ویژه برگزار می‌شود.

رویداد۲۴-تقابل دایی و برانکو این‌بار در شرایطی ویژه برگزار می‌شود.


علی دایی و تیمش برای بازی با پرسپولیس، چالشی بزرگ دارند. آنها مدت‌هاست پول نگرفتند. نفت تهران را در ابتدای فصل گروهی خرید که دو سال قبل می خواست مالک پرسپولیس باشد.

 گروهی که همان سال در پرداخت پول ها با رئیس وقت هیات مدیره پرسپولیس یعنی حمیدرضا سیاسی به مشکل خوردند و نتوانستند تعهدات‌شان را عمل کنند. قراردادشان فسخ شد و از پرسپولیس شکایتی 15 میلیاردی کردند . شکایتی که منجر به بازداشت سیاسی و کلی اتفاق عجیب و غریب شد.

همان گروه حالا باشگاه نفت را خریده و دوباره مربی‌شان کسی نیست غیر از علی دایی. دایی که در همه این سال ها بهترین گزینه برای پولدارهایی بوده که برای نامدار شدن به فوتبال می آیند. آنها که توان پرداخت دستمزد 2 میلیاردی علی دایی را می گویند دارند. هر بار می آیند و عمر حضورشان در لیگ به یک فصل هم نمی رسد. سال قبل در صبا، سال های قبلش در راه آهن و پرسپولیس و همه این 5 سالی که مدام از بابک زنجانی تا همین بهنام پیشرویی ها و موسوی، هر یک آمدند و نتوانستند با دایی بیش از یک فصل کار کنند و توان هزینه در فوتبال را نداشتند.

دایی این بار زودتر از همیشه می بیند تیمش به مشکل مالی خورده است.

تیمی خوب که توان بودن در جمع تیم های بالای جدول را دارد و دایی باز هم خوب هدایتش می کند. 

آنها قبل از بازی با پرسپولیس با مشکل مالی روبرو شدند و با من بمیرم، تو بمیری علی دایی تیم شان را به میدانی بزرگ می فرستند!

 

خبر های مرتبط
خبر های مرتبط
برچسب ها: سرمربی
نظرات شما
پیشخوان