تاریخ انتشار: ۲۲:۰۰ - ۲۳ مهر ۱۳۹۵

بستری شدن دانش آموز پس از تنبیه معلم، عذرخواهی آموزش‌وپرورش را در پی داشت

مدیرکل آموزش و پرورش سیستان و بلوچستان در جریان عیادت از دانش‌آموز بمپوری که در پی تنبیه بدنی معلمش مصدوم و در بیمارستان بستری شد، گفت: از خانواده این دانش‌آموز و همه مردم بابت وقوع این حادثه عذرخواهی می‌کنم.

رویداد۲۴-مدیرکل آموزش و پرورش سیستان و بلوچستان در جریان عیادت از دانش‌آموز بمپوری که در پی تنبیه بدنی معلمش مصدوم و در بیمارستان بستری شد، گفت: از خانواده این دانش‌آموز و همه مردم بابت وقوع این حادثه عذرخواهی می‌کنم.

 علیرضا نخعی ظهر امروز در جریان عیادت از دانش‌آموز بمپوری که در پی تنبیه بدنی معلمش مصدوم و در بخش جراحی چشم بیمارستان "ایران" ایرانشهر بستری شده است، اظهار داشت: از خانواده این دانش‌آموز و همه مردم بابت وقوع این حادثه عذرخواهی می‌کنم.

مدیرکل آموزش و پرورش سیستان و بلوچستان با بیان اینکه سلامت روحی و جسمی دانش‌آموزان اولویت آموزش و پرورش است، تصریح کرد: برخورد جدی با معلم خاطی در دستور کار آموزش و پرورش استان است و همه تلاش خود را برای جلوگیری از تکرار چنین حادثه‌ای به کار می‌گیریم.

وی گفت: معلمان باید با تمام توان برای تربیت و تکریم دانش‌آموزان گام بردارند و هرگونه عملکرد خلاف این امر از جانب آنها محکوم است.

نخعی بیان کرد: همواره در جلسات متعددی که با مدیران آموزش و پرورش سطح استان داشته‌ایم، تاکید شده که محیط مدارس استان باید با محیط عاطفه و عشق باشد، نه تنبیه و تحقیر و این امر به عنوان سرلوحه آموزش و پرورش استان در دستور کار است.

مدیرکل آموزش و پرورش سیستان و بلوچستان اظهار داشت: نباید در پی اقدام ناشایست یک معلم در سطح استان پهناور سیستان و بلوچستان زحمات دیگر معلمان زحمتکش و فداکار استان را زیر سوال برد.

به گزارش خبرگزاری تسنیم، "قیصر قادری" دانش‌آموز پایه پنجم دبستان "ادیب" روستای "خیرآباد" از توابع شهر "بمپور" است که توسط معلمش مورد تنبیه بدنی قرار گرفته و در حال حاضر در بیمارستان "ایران" شهرستان ایرانشهر تحت درمان قرار دارد.

گفتنی است در پی این رویداد "فریدون دامنی" رئیس آموزش و پرورش منطقه بمپور نیز از سمت خود استعفا کرد.

منبع: ایسنا
نظرات شما
نظرسنجی
آیا از 26 فروردین تجربه برخورد با گشت ارشاد را داشتید؟
پیشخوان