تاریخ انتشار: ۱۲:۴۱ - ۰۴ آبان ۱۴۰۰

با جانشین مهدی قائدی در استقلال بیشتر آشنا شوید

امیرحسین حسین زاده متولد ۹ آبان ۱۳۷۹ در تهران ، بازیکن جدید استقلال است.

جانشین قائدی در استقلال

رویداد۲۴ فوتبال را از ۱۲ سالگی شروع کرد تا اینکه در تیم سایپا درخشید و با جلب نظر فرهاد مجیدی (سرمربی) در ۲۰ سالگی راهی تیم استقلال شد.

بصورت جدی فوتبال را از سال ۱۳۹۱ وقتی ۱۲ ساله بود شروع کرد سپس وارد تیم مقاومت تهران تحت مالکیت «بسیج» شد و مدتی در لیگ دسته دوم حضور داشت.

    او در این تیم با عملکرد خوب خود در مقاطع مختلف به تیم ملی نوجوانان دعوت شد.

    امیرحسین در سال ۱۳۹۶ وقتی ۱۷ ساله بود توانست در مسابقات جام جهانی زیر ۱۷ ساله [۲۰۱۷] به میزبانی هند بازی در میدانی بزرگ را تجربه کند.

    او به همراه تیم ملی در یک چهارم نهایی بازی را با نتیجه ۳ بر ۱ به اسپانیا واگذار کرد و از راهیبابی به مرحله بعد بازماندند.

    درخشش در سایپا

    حسین زاده در سال ۱۳۹۷ به تیم جوانان سایپا پیوست و یکسال بعد جواز حضور در بزرگسالان این تیم در لیگ برتر را بدست آورد.

    او بعنوان هافبک در ۳۵ بازی حضور داشت و ۷ گل نیز بثمر رساند و گرچه مصدومیت اجازه نداد بدرخشد اما توانست عنوان پدیده این تیم را از آن خود کند.

    امیر-حسین-حسین-زاده

    قرارداد با استقلال

    این بازیکن جوان روز ۳۰ مرداد ۱۴۰۰ مورد توجه فرهاد مجیدی سرمربی استقلال قرار گرفت و بعنوان یک بازیکن ۲۰ ساله با قرارداد سه ساله به این تیم پیوست.

    خرید تازه آبی‌پوشان پایتخت با حرکات زیبا و تکنیکی اش نوید یک بازیکن خوب و آینده دار را به استقلال می دهد.

    به نظر می رسد که امیرحسین حسین زاده مهمترین خرید این فصل آبی هاست. نمایش درخشان او مقابل الهلال و فوتبال خوبش جلوی هوادار که آمیزه ای از سرعت و تکنیک بود شماره ۹۹ را متمایز از دیگر خریدهای استقلال کرده است. جابجاییهای مدام حسین زاده پشت سر ارسلان مطهری کاملا دفاع هوادار را اذیت می کرد و این تحرکات در کنار هوش و سرعت این بازیکن خلاقیت را به خط حمله استقلال اضافه کرده بود. البته امیرحسین حسین زاده هنوز خیلی کار دارد تا آبدیده شود و پختگی را به فوتبالش اضافه کند.

    امیرحسین حسین زاده خرید تازه آبی‌پوشان پایتخت با حرکات زیبا و تکنیکی اش نوید یک بازیکن خوب و آینده دار را به استقلال می دهد.‌‌‌‌‌‌‌‌‌

    خبر های مرتبط
    خبر های مرتبط
    برچسب ها: استقلال
    نظرات شما
    نظرسنجی
    آیا از 26 فروردین تجربه برخورد با گشت ارشاد را داشتید؟
    پیشخوان