تاریخ انتشار: ۱۱:۵۵ - ۰۵ آبان ۱۴۰۰

چگونه پیام‌های خود را در واتس‌اپ ذخیره کنیم؟

حتما برایتان پیش آمده که بخواهید در پیامرسان واتساپ پیامی را ذخیره کنید تا آن‌ را گم نکنید، در اینجا با روشی برای اینکار آشنا می‌شوید.

چگونه پیام‌های خود را در واتساپ ذخیره کنیم؟

رویداد۲۴ واتساپ از پیامرسان‌هایی است که کاربران زیادی دارد. این پیامرسان حدود ۲ میلیارد کاربر در سراسر جهان دارد و به همین خاطر ترفند‌ها و ویژگی‌های آن می‌تواند به درد عده زیادی بخورد. شاید در هنگام استفاده از این برنامه برای شما پیش آمده که بخواهید پیامی را برای خودتان بفرستید و آن را به نوعی ذخیره کنید.

در واتساپ ویژگی ستاره دار کردن پیام‌ها وجود دارد که به کاربران اجازه می‌دهد پیام‌های مورد علاقه خود را ذخیره کنند و حتی در صورتی که پاک شده باشند، هر وقت که بخواهند به سراغ آن‌ها بروند. اما این ویژگی تنها برای پیام‌هایی است که ارسال یا دریافت شده اند و در واقع نمی‌توانید به خودتان پیام ارسال کنید. البته روش‌هایی برای این کار وجود دارد.

با این روش‌ها می‌توانید پیام خود را قبل از ارسال بخوانید و ببینید که ظاهر آن‌ها پس از ارسال چگونه خواهد شد. می‌توانید یادداشت برداری کنید و نکات مهم جلساتی که در آن‌ها حضور دارید را بنویسید. همچنین می‌توانید موقعیت مکانی خود را ذخیره کنید. برای مثال اگر فراموش می‌کنید که اتومبیل خود را کجا پارک کرده اید می‌توانید از قبل موقعیت مورد نظر را ذخیره کنید.


بیشتربخوانید: قابلیت جدید واتساپ که تلگرام از آن بی نصیب است!

روش اول

در مرورگر خود لینک https://wa.me/+910000000000 را وارد کنید. این لینک در مرورگر‌های اصلی مثل Microsoft Edge Safari، و گوگل کروم کار می‌کند. اعداد صفر در شماره را با شماره تلفن خود جایگزین کنید.

شماره خود را با زدن دکمه Enter تایید کنید و در این زمان است که واتساپ یک صفحه چت را برای شما باز می‌کند. اکنون می‌توانید پیام خود را بنویسید و آن را ارسال کنید. می‌توانید این چت ایجاد شده را به بالای صفحه pin کنید تا دسترسی راحت تری به آن داشته باشید.

روش دوم

یکی از دوستان خود را به یک گروه واتساپی جدید که خودتان ایجاد کرده اید دعوت کنید. تنظیمات گروه را باز کرده و به بخش لیست اعضا بروید. اکنون می‌توانید دوست خود را از گروه حذف کرده و تنها خودتان در گروه بمانید.

اکنون می‌توانید نام گروه را به دلخواه تغییر داده و آن را به گفتگوی شخصی خود تبدیل کنید. برای دستری آسان نیز مثل روش قبل می‌توانید آن را در بالای تمامی گفتگو‌ها قرار دهید.

خبر های مرتبط
خبر های مرتبط
نظرات شما
پیشخوان