تاریخ انتشار: ۱۲:۱۸ - ۰۵ آبان ۱۴۰۰

استقلال از پرسپولیس جلوتر است

در لیگ برتر ایران شرایط برای استقلالی‌ها به مراتب بهتر از پرسپولیسی‌ها است.

استقلال و پرسپولیس

رویداد۲۴ رقابت‌های لیگ برتر در شرایطی هفته دوم را در حال سپری شدن می‌بیند که وضعیت برای پرسپولیس، مدافع عنوان قهرمانی این رقابت ها، در مقایسه با استقلال چندان مساعد به نظر نمی‌رسد.

این بدی وضعیت البته مربوط به مباحث فنی نیست، چون دو تیم بازی هفته اول را برده اند. استقلال در هفته دوم هم پیروز شده و پرسپولیس هم امروز چهارشنبه، دومین بازی اش را برگزار می‌کند. وضعیت بهتر استقلال در مقایسه با پرسپولیس به بیرون از زمین برمی گردد جایی که این باشگاه مدت هاست مدیرعامل جدیدش را انتخاب کرده و مدیرعامل از زمان ورودش به استقلال نه تنها شرایط پرداختی برای بازیکنان را بهتر کرده بلکه مشکلات قبلی از جمله نداشتن زمین تمرین را هم برطرف کرده و توانسته بازیکنانی که فرهاد مجیدی می‌خواهد را هم به تهران بکشاند.

در کنار این موارد و از همه مهمتر، استقلال اسپانسر مالی اش را هم شناخته و حتی ادعا شده رقم پرداختی این اسپانسر به مراتب از اسپانسر فصل پیش بهتر است.

در اردوی تیم رقیب، اما نه تنها خبری از معرفی مدیرعامل جدید نیست بلکه مشکلات مالی به قوت خود باقی است و بازیکنان از شرایط دریافتی شان ناراضی هستند. وضعیت کارگزار جدید در این باشگاه هم که همچنان نامشخص است و تازه شایعه شده که قرار است نهایتا تا ۶ روز دیگر این معضل برطرف شود.

هواداران پرسپولیس با اشاره به همین اتفاقات، نگران شرایط تیم در هفته‌های پیش رو هستند.

منبع: فرارو
خبر های مرتبط
خبر های مرتبط
برچسب ها: استقلال ، پرسپولیس
نظرات شما
نظرسنجی
آیا از 26 فروردین تجربه برخورد با گشت ارشاد را داشتید؟
پیشخوان