تاریخ انتشار: ۱۰:۰۰ - ۰۷ آبان ۱۴۰۰
تعداد نظرات: ۲ نظر

عجیب ولی واقعی؛ یحیی ستاره استقلال را نخواست

هر دو بازیکن خارجی استقلال قبل از پیوستن به این تیم به یحیی گل محمدی پیشنهاد شدند.

یحیی گل محمدی

رویداد۲۴ استقلال در این فصل و بعد از رفتن چند ستاره به سراغ خرید بازیکنان خارجی رفت تا جای ستاره هایی مثل قایدی و دیاباته را با بازیکنان خارجی پر کند. فرهاد مجیدی در اولین گام موفق شد کوین یامگا وینگر فرانسوی را به خدمت بگیرد.

بعد از یامگا رودی ژستد هم مدنظر آبی هاست و اگر اتفاق خاصی رخ ندهد این بازیکن دومین خرید خارجی فرهاد مجیدی خواهد بود. نکته جالب در خصوص این دو بازیکن این است که آنها رزومه خوبی دارند و اگر به لحاظ بدنی آماده باشند؛ قطعا به کمک استقلال خواهند آمد.

در دیدار استقلال مقابل ذوب آهن دیدیم یامگا یک تنه و با دو گلی که به ثمر رساند ۳ امتیاز این بازی مهم را به حساب تیمش ریخت تا استقلال ۶ امتیازی شود. درخشش یامگا به حدی بود که این بازیکن نیامده بین هواداران استقلال به شدت محبوب شده و با ادامه این روند یکی از ستاره های لیگ خواهد شد.

اما نکته جالب در خصوص دو خارجی استقلال این است که چند ماه قبل و بعد از اینکه قانون منع استفاده از خارجی ها برداشته شد؛ هم یامگا و هم ژستد به باشگاه پرسپولیس و یحیی گل محمدی پیشنهاد شدند ولی سرمربی پرسپولیس اعلام کرد نیازی به این دو بازیکن ندارد.

این اتفاق چند هفته قبل از دیدار پرسپولیس مقابل استقلال تاجیکستان رخ داد ولی خیلی زود از طرف پرسپولیسی ها قضیه منتفی شد و مذاکره‌ای هم صورت نگرفت.

خبر های مرتبط
خبر های مرتبط
برچسب ها: استقلال ، پرسپولیس
نظرات بینندگان
انتشار یافته: ۲
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۰:۵۲ - ۱۴۰۰/۰۸/۰۷
0
1
قبل از ژاوی هم مربیگری بارسلونا را به ایشان پیشنهاد کردند قبول نکرد!!!
محسن
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۸:۲۱ - ۱۴۰۰/۰۸/۰۷
0
0
آره راست میگه دلال
نظرات شما
نظرسنجی
آیا از 26 فروردین تجربه برخورد با گشت ارشاد را داشتید؟
پیشخوان