تاریخ انتشار: ۲۱:۰۵ - ۰۷ آبان ۱۴۰۰
تعداد نظرات: ۲ نظر

علی باقری: رایزنی‌های مفیدی با ریابکوف درباره مذاکرات آینده داشتیم

معاون سیاسی وزیر امور خارجه گفت که در دیدار امروزش با ریابکوف در مسکو درباره مذاکرات آینده با گروه ۱+۴ و موضوع لغو تحریم‌های غیرقانونی و ظالمانه رایزنی‌های مفیدی داشته است.

علی باقری

رویداد۲۴«علی باقری» معاون سیاسی وزیر امور خارجه جمهوری اسلامی ایران که امروز (جمعه) و در دومین مقصد سفرش بعد از بروکسل و رایزنی با «انریکه مورا» معاون مسئول سیاست خارجی اتحادیه اروپا و هماهنگ کننده کمیسیون مشترک برجام در مسکو حضور داشت، بعد از دیدار و گفتگو با «سرگئی ریابکوف» معاون وزیر خارجه روسیه و نماینده این کشور در مذاکرات وین که حدود سه ساعت به طول انجامید، در گفت‌وگویی درباره رایزنی امروزش گفت: امروز جلسه بسیار خوبی داشتیم و با آقای ریابکوف درباره موضوع مذاکرات آینده و لغو تحریم‌های غیرقانونی و ظالمانه صحبت‌های مفیدی را داشتیم.
بیشتر بخوانید: اتحادیه اروپا: در تلاش برای تعیین تاریخ بازگشت به مذاکرات وین هستیم
وی افزود: اشتراک نگاه ما در بسیاری از موضوعات سرمایه ارزشمندی است، برای این‌که مذاکرات آینده، مذاکرات توام با موفقیت باشد.

گفتنی است باقری همچنین در ضیافت ناهار ریابکوف نیز حضور یافت.
منبع: فارس
خبر های مرتبط
خبر های مرتبط
برچسب ها: علی باقری
نظرات بینندگان
انتشار یافته: ۲
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۲۲:۴۸ - ۱۴۰۰/۰۸/۰۷
2
1
فعلاکه دولت درماه عسل بسرمیبردهرپنجشنه جمعه دریک شهرستان نصف هفته گشت ونصف بقیه استراحت وخستگی درکنی سفرکی به فکرسفره کوچک ملت است گرانی هم ازشروع دولت پنج برابردولت قبل شده
پاسخ ها
سعید
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۰:۵۹ - ۱۴۰۰/۰۸/۰۸
از نوع نظردهیت معلومه که مغرضی
نظرات شما
نظرسنجی
آیا از 26 فروردین تجربه برخورد با گشت ارشاد را داشتید؟
پیشخوان