تاریخ انتشار: ۰۹:۱۰ - ۰۸ آبان ۱۴۰۰

پیشنهاد ۲۰ میلیاردی به هافبک پرسپولیس/ جزئیات عجیب ولی واقعی این پیشنهاد

شنیدیم یکی از تیم‌های متمول صنعتی به یکی از هافبک‌های نیمکت نشین پرسپولیس پیشنهاد ۲۰ میلیارد تومانی داده است!

بازیکنان پرسپولیس

رویداد۲۴ این پیشنهاد سنگین و ۲۰ میلیارد تومانی برای یک فصل و نیم به این بازیکن پرسپولیس ارائه شده که فرصت بازی در این تیم را پیدا نمی‌کند!

تیم صنعتی مورد نظر که پول‌های هنگفتی به بازیکنان خود می‌دهد و بودجه مناسبی دارد به این هافبک پرسپولیس پیشنهاد داده که نیم فصل و در نقل و انتقالات زمستانی از تیم خودش جدا شده و به این تیم صنعتی برود!

لطفا تعجب نکنید! باشگاه مورد نظر همان تیمی است که چند ماه پیش نیز به محمد حسین کنعانی زادگان پیشنهاد ۲۵ میلیارد تومانی برای یک فصل ارائه کرده بود.

موضوعی که برای اولین بار ابراهیم شکوری معاون سابق باشگاه پرسپولیس آن را لو داد و گفت: برخی باشگاه‌ها که از بودجه‌های کلان دولتی استفاده می‌کنند، اسم خصوصی دارند. این باشگاه‌ها به بازیکنان ما پیشنهادهایی می‌دهند که کار را سخت می‌کند. این پیشنهاد به کنعانی‌زادگان هم از تیم‌های صنعتی بوده است. در کل یک تیم خصوصی داریم اما سایر تیم‌های صنعتی و نفتی از بودجه دولتی استفاده می‌کنند.


بیشتر بخوانید: مهاجم سابق سرخ‌ها: پرسپولیس جهنمی کار دستم داد!


این تیم‌ها از کجا درآمد دارند که چگونه به بازیکنی که نیم فصل از پرسپولیس جدا شد، رقم ۵-۴ برابری پرداخت می‌کنند. مثلا پیشنهاد ارائه شده به محمد حسین کنعانی‌زادگان رقم‌هایی در حدود ۲۰ تا ۲۵ میلیارد تومان است. بارها اعلام کرده و مجدد خواهش می‌کنم نهادهای مربوطه ورود کنند. اگر پرسپولیس دولتی است، سایر باشگاه‌ها هم دولتی هستند و اینکه خودمان را فریب بدهیم درست نیست. شاید پرسپولیس با ۴۰ میلیون هوادار، خصوصی‌ترین تیم ما باشد اما متاسفانه با این همه طرفدار نمی‌تواند حتی یک ریال از بودجه دولتی استفاده کند و...

خبری که محمد حسین کنعانی زادگان نیز آن را تأیید کرد و به خبرورزشی گفت: بله، یک باشگاه صنعتی به من پیشنهاد ۲۵ میلیارد تومانی برای یک فصل داده است!

البته این مدافع ملی پوش ترجیح داد به جای بازی در تیم صنعتی و بازی در ایران پس از جدایی از پرسپولیس به لیگ قطر برود و به الاهلی پیوست.

هرچند هافبک نیمکت نشین پرسپولیس هنوز پاسخی به پیشنهاد تیم صنعتی نداده اما گذشتن از ۲۰ میلیارد تومان هم واقعا کارآسانی نیست. هست؟!

خبر های مرتبط
خبر های مرتبط
برچسب ها: پرسپولیس
نظرات شما
پیشخوان