تاریخ انتشار: ۱۲:۲۶ - ۰۸ آبان ۱۴۰۰

یک قابلیت اینستاگرام عمومی شد

اینستاگرام در تلاش است تا راه‌های مختلفی برای قرار دادن لینک‌ها و شخصی‌سازی آن‌ها طراحی کند و نوید راه‌های بیشتر را در ماه‌های آتی داده است

اینستاگرام

رویداد۲۴  تقریبا از 3 سال گذشته، اکانت‌های اینستاگرامی که بیشتر از 10 هزار نفر مشترک داشتند می‌توانستند در قسمت استوری اکانت خود، لینک‌هایی را متصل کنند که افراد با کشیدن انگشت خود به بالا، آن‌ها را باز می‌کردند.

بعد از چند سال، این حالت کشیدن به بالا به شکل دیگری (نمایش لینک بر روی تصویر) نمایش داده شد و اکانت‌های بیشتری توانایی استفاده از این حالت را داشتند. حالا با گذشت چند سال از رونمایی این قابلیت، بلاخره قابلیت استوری کردن لینک اینستاگرام برای تمام کاربران فعال شد.

آموزش استوری کردن لینک اینستاگرام برای تمام کاربران

لینک‌های برچسبی (که بر روی تصویر متصل می‌شوند) باعث تعامل بیشتر مخاطب با شخص دنبال کننده خود شده، امری که با حالت لینک‌های کشیدن به بالا میسر نبود چرا که هیچ گزینه‌ی ریپلای یا پاسخ به استوری برای آن وجود نداشت. علاوه بر اینکه زیبایی خاصی به تصویر استوری شما اضافه می‌کند و این آزادی عمل را به مخاطبان می‌دهد تا هم به استوری شما پاسخ دهند، هم در صورت نیاز بر روی لینک قرار داده شده‌ی شما کلیک کنند. حال از این موارد بگذریم، حتما شما هم مشتاقید تا نحوه‌ی اضافه کردن لینک به استوری خود را بدانید. در ادامه با آموزش این حالت در خدمت شما خواهیم بود.

1- مانند حالت عادی استوری کردنتان، یک عکس و یا ویدیو گرفته و یا آن را از گالری خود آپلود کنید.

2- ابزار برچسب یا Sticker Tools را از بالای نوار Navigation انتخاب کنید.

3- بر روی گزینه Link Sticker کلیک کرده تا آدرس اینترنتی یا URL مورد نظر شما بر روی آن قرار بگیرد. سپس گزینه Done را بزنید.

4- حال می‌توانید با نگه داشتن انگشت خود بر روی این استیکر، آن را به هر کجای استوری خود منتقل کنید. می‌توانید رنگ این استیکر را هم با ضربه زدن بر روی آن تغییر دهید.

5- وقتی کارتان با تنظیمات استیکر و مکان آن در استوریتان تمام شد، می‌توانید آن را استوری کنید.

اینستاگرام در تلاش است تا راه‌های مختلفی برای قرار دادن لینک‌ها و شخصی‌سازی آن‌ها طراحی کند و نوید راه‌های بیشتر را در ماه‌های آتی داده است. تنها باید این نکته را در نظر داشته باشید که بر خلاف روش قبلی (کشیدن رو به بالای انگشتتان بر روی صفحه نمایش)، در روش جدید باید یک بار بر روی استیکر ضربه بزنید تا آدرس مورد نظر باز شود.

لازم به ذکر است که اکانت‌هایی که اخیرا در اینستاگرام به وجود آمده‌اند و یا آن‌هایی که با اشتراک گذاشتن تصاویر خشن، خلاف عرف، نفرت انگیز و یا انتشار اطلاعات غلط در ماه‌های گذشته ریپورت شده‌اند، توانایی استفاده از این قابلیت را نخواهند داشت.

خبر های مرتبط
خبر های مرتبط
نظرات شما
نظرسنجی
آیا از 26 فروردین تجربه برخورد با گشت ارشاد را داشتید؟
پیشخوان