تاریخ انتشار: ۱۴:۰۲ - ۰۹ آبان ۱۴۰۰

جدال ۱۲ کارمند باغ‌وحش با یک تمساح +فیلم

۱۲ نگهبان یک باغ‌و حش در استرالیا طی یک کار دسته‌جمعی موفق شدند تمساح نافرمان را دستگیر کرده و به حبس انفرادی ببرند.

رویداد۲۴ دیلی‌میل نوشت: این تمساح ۳۵۰ کیلوگرمی که «کاین وست» نامگذاری شده به دلیل آزار و اذیت‌‌هایی که برای دیگر خزندگان همسایه‌اش در برکه این باغ‌وحش ایجاد می‌کرد به حبس انفرادی برده شده است.

با این حال کنترل این جاندار چهار متری که با ۴۵ موجود دیگر در برکه خزندگان استرالیا واقع در ساحل مرکزی ایالت ساوت‌ولز زندگی می‌کند کار چندان آسانی برای نگهبانان باغ‌وحش نبود.

دانیل رامزی رئیس بخش عنکبوت‌ها و خزندگان باغ‌وحش گفت: نقشه این بود که کاین را از پشت سر بگیریم و بعد او را به نقطه‌ای ببریم که برای مدتی در تنهایی زندگی کند، اما کنترل و انتقال تمساحی به وزن ۳۵۰ کیلوگرم کار چندان آسانی نیست، به خصوص که او یکی از خطرناک‌‌ترین و مهاجم‌‌ترین تمساح‌ها محسوب می‌شود.

او ادامه داد: ابتدا موفق شدیم فک بالای تمساح را کنترل و از این طریق او را از ساحل برکه دور کنیم، به هر حال تمساح اگر در کنار برکه باشد این توانایی را دارد که یک مرد را به سهولت در میان فک خود گرفته و در آب برکه غرق کند.

در این عملیات مشکل و سخت ۱۲ کارشناس حیات‌وحش خود را روی تمساح انداختند و بعد از غیرمتحرک کردن فکش آن را به نقطه آرام‌تری از باغ‌وحش منتقل کردند تا در آنجا نتواند به کسی آسیب برساند.

جدال تمساح نافرمان و ۱۲ کارمند باغ‌وحش + ویدئوتمساح جدال تمساح نافرمان و ۱۲ کارمند باغ‌وحش + ویدئو

خبر های مرتبط
خبر های مرتبط
برچسب ها: فیلم دیدنی
نظرات شما
پیشخوان