تاریخ انتشار: ۲۱:۰۹ - ۱۱ آبان ۱۴۰۰

کنایه حمید استیلی به آقای وزیر!

حمید استیلی : هر کاری می‌کنند تا جلوی قهرمانی پرسپولیس را بگیرند

حمید استیلی

رویداد۲۴ پرسپولیس بعد از ۲ برد مقابل فولاد و نساجی، در گام سوم لیگ جدید مغلوب آلومینیوم اراک شد تا تیم گل محمدی فعلا از کورس مدعیان جا بماند. در این مورد و سایر مسائل مربوط به فوتبال با حمید استیلی پیشکسوت فوتبال ایران و باشگاه پرسپولیس گفت‌وگویی انجام دادیم که در ادامه می‌خوانید.

به نظر شما دلیل باخت پرسپولیس مقابل آلومینیوم چه بود؟

استیلی: در فوتبال پیش می‌آید که بازی یک تیم آن روز نگیرد و نتواند عملکرد خوبی داشته باشد. تیم‌های بزرگ دنیا هم شکست می‌خورند و این چیزها طبیعی است. پرسپولیس اصلا روز خوبی نداشت و عملکرد تیم مناسب نبود. ولی تازه شروع لیگ است و می‌شود با کار بیشتر نواقص برطرف شود. ضمن اینکه به لحاظ روحی و روانی پرسپولیس شرایط خوبی ندارد و این موضوع باید خیلی زود برطرف شود.


دلیل مشکلات روحی پرسپولیس را در چه چیزی می‌دانید؟

استیلی: من فکر می‌کنم به مسائل مالی و مدیریتی برمی‌گردد. مدیری که نمی‌داند تا فردا سر کار است یا برکنار می‌شود؛ چطور می‌خواهد کار کند و پول بیاورد. پرسپولیس مشکلات مالی زیادی دارد و اینکه وضعیت مدیرعامل و هیئت مدیره این باشگاه هم مشخص نیست اوضاع را بدتر می‌کند.

هواداران پرسپولیس و یحیی گل محمدی هم نسبت به این موضوع انتقاد کردند.

استیلی: خب کاملا حق دارند. وزیر ورزش باید هرچه زودتر تکلیف مدیریت باشگاه را مشخص کند تا مشکلات به حداقل برسد. پرسپولیس به لحاظ مدیریتی و مالی مشکل دارد و تا وضعیت مدیریت باشگاه مشخص نشود؛ کاری از پیش نمی‌رود

خبر های مرتبط
خبر های مرتبط
نظرات شما
نظرسنجی
بهترین گزینه برای ریاست مجلس دوازدهم چه کسی است؟
پیشخوان