تاریخ انتشار: ۱۵:۲۰ - ۱۲ آبان ۱۴۰۰
تعداد نظرات: ۳ نظر
سلیمی، عضو هیات رئیسه مجلس:

آمریکا از نظر نظامی به شدت ضعیف و ناتوان شده/ زمان گرفتن امضای طلایی با اخم از ایران گذشته است

عضو هیات رئیسه مجلس شورای اسلامی گفت: آمریکایی‌ها بدانند این سرزمین کشوری نیست که همچون دیگر کشور با اشاره امریکایی‌ها خوش رقصی کند، ایران کشوری مستقل است و آمریکایی‌ها باید یاد بگیرند که با کشوری مستقلی، چون ایران چگونه برخورد کنند.

آمریکا از نظر نظامی به شدت ضعیف و ناتوان شده/ زمان گرفتن امضای طلایی با اخم از ایران گذشته است

رویداد۲۴ حجت‌الاسلام علیرضا سلیمی با اشاره به ناکامی آمریکا در عملیات دزدی دریایی و سرقت نفت ایران اظهار کرد: آمریکایی‌ها به خوبی می‌دانند یال و کوپالشان ریخته و شیر پیری بیشتر نیستند.

 وی تصریح کرد: آمریکا و دشمنان ایران اسلامی باید بدانند ایران به شدت تقویت شده و روز به روز توانمندتر و مقتدر می‌شود و هیچگاه از منافع خود یک قدم عقب‌نشینی نخواهد کرد.

نماینده مردم دلیجان و محلات در مجلس شورای اسلامی بیان کرد: ایران کشوری است که در جنگ تحمیلی ثابت کرد ذره‌ای ترس از دشمنان بر دل راه نخواهد داد و با اقتدار و قدرت در برابر متجاوزان ایستادگی خواهد کرد.


بیشتر بخوانید: علی‌محمد نمازی: ادامه تحریم‌ها وضعیت را برای مردم غیرقابل تحمل می‌کند


سلیمی با بیان اینکه پیام روشن شکست دزدان آمریکایی این است که دشمنان این آب و خاک همواره در نگاه تیزبین غیورمردان جان برکف ایران بوده و از تیررس آنان لحظه‌ای دور نخواهند شد، گفت: آمریکا از نظر نظامی به شدت ضعیف و ناتوان شده، اما جبهه مقاومت در ایران روز به روز مقتدرتر و با اقتدارتر می‌شود.

وی تصریح کرد: آمریکایی‌ها بدانند این سرزمین کشوری نیست که همچون دیگر کشور با اشاره امریکایی‌ها خوش رقصی کند، ایران کشوری مستقل است و آمریکایی‌ها باید یاد بگیرند که با کشوری مستقلی، چون ایران چگونه برخورد کنند.

عضو هیات رئیسه مجلس شورای اسلامی داده داد: البته آمریکایی‌ها تلقی می‌کنند می‌توانند با چنین رفتار‌هایی ایران را پشت میز مذاکره بنشانند، اما بهتر است بدانند آن زمان گرفتن که آن‌ها با اخم از ایران امضای طلایی می‌گرفتند گذشته و دیگر بازنخواهد گشت.

منبع: فارس
خبر های مرتبط
خبر های مرتبط
برچسب ها: علیرضا سلیمی ، مجلس
نظرات بینندگان
انتشار یافته: ۳
رهسپار
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۹:۴۶ - ۱۴۰۰/۰۸/۱۲
0
0
... بابا تور و به آن خدایی که پنج بار براش دولا راست می شی ما را گرفتار جنگ نکنید...
ناشناس
|
United States of America
|
۰۰:۴۱ - ۱۴۰۰/۰۸/۱۳
0
0
بابابایدبحال ملت خون گریست که این سلیمی نمایند با۱۰هزاررای دارد درمچلس کشور هرروزباچرندیانش سرملت راگرم می کند وخنده داراینکه باتعداد۱۰هزاررای درهیت ریسه مچلس وهرروز درمچلس بانطق هایش خودرانخودهراشی هم می کند باسوادابتدایی شش کلاس خود
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۹:۳۹ - ۱۴۰۰/۰۸/۱۳
0
0
خوابی یا بیداری،!!!
نظرات شما
نظرسنجی
آیا از 26 فروردین تجربه برخورد با گشت ارشاد را داشتید؟
پیشخوان