تاریخ انتشار: ۱۵:۳۰ - ۱۲ آبان ۱۴۰۰

حمله پرسپولیسی‌ها به استقلالی محبوب

حنیف عمران زاده ، مربی تیم نفت مسجد سلیمان گفت: تلاش خود را می‌کنیم تا از بازی با فولاد امتیاز بگیریم و روی نقاط مثبت و منفی فولاد کار کردیم.

حنیف عمران زاده

رویداد۲۴ هواداران پرسپولیس در فضای مجازی به شدت به حنیف عمران زاده حمله کردند.

پرسپولیس در یک بازی ضعیف مغلوب آلومینیوم اراک شد تا شاگردان یحیی گل محمدی نتوانند به روند پیروزی های خود در لیگ جدید ادامه دهند و خیلی زود در ایستگاه سوم متوقف شدند. نمایش پرسپولیس در این بازی آنقدر بد بود که تقریبا همه پرسپولیسی ها به اتفاق تیمشان را مستحق این باخت می دانستند و حتی خود یحیی گل محمدی هم بعد از بازی عنوان کرد تیمش لایق گرفتن یک امتیاز هم نبود. شکست پرسپولیس از یک طرف و پیروزی های متوالی استقلال از طرف دیگر ، باعث شد تا هواداران و پیشکسوتان استقلال برای رقیب سنتی کری بخوانند . یکی از این نفرات حنیف عمران زاده مدافع سابق آبی ها بود که بعد از شکست پرسپولیس مقابل آلومینیوم با گذاشتن یک استوری برای پرسپولیسی ها کری خواند.

    اما ماجرای لورن بلان و تیکه ای حنیف به پرسپولیسی ها انداخت ؛چه بود؟

    قبل از بازی پرسپولیس و الریان در مرحله گروهی لیگ قهرمانان آسیا و در جریان کنفرانس خبری آن دیدار، لورن بلان سرمربی مشهور فرانسوی که هدایت الریان قطر را بر عهده دارد؛ خطاب به کادرفنی پرسپولیس ، از این تیم تعریف می کند و سرخ پوشان را یکی از بهترین تیم آسیا و مدعی قهرمانی معرفی می کند.

    بعد از آن هم چند بار حمید مطهری در مصاحبه هایش این جمله بلان را تکرار کرد ولی این بار و بعد از شکست پرسپولیس مقابل آلومینیوم همین صحبت ها دلیلی برای کری خواندن استقلالی ها شد و عمران زاده به نوعی به مربی پرسپولیس کنایه زد.

    هواداران پرسپولیس هم بعد از استوری عمران زاده حسابی از خجالت پیشکسوت آبی ها درآمدند. پرسپولیسی ها که بعد از باخت تیم محبوبشان خیلی عصبانی بودند با هجوم به صفحه شخصی حنیف شدیدا به او حمله کردند و حتی کار به فحاشی هم کشید.

    خبر های مرتبط
    خبر های مرتبط
    نظرات شما
    پیشخوان