تاریخ انتشار: ۱۵:۴۰ - ۱۳ آبان ۱۴۰۰
پیشکسوت آبی‌ها:

استقلالی‌ها جام بگیرند و تو دهان آنهایی بزنند که می‌خواهند آرامش را از تیم بگیرند

پیشکسوت تیم استقلال گفت: برخی‌ها به دنبال حاشیه‌سازی برای استقلال هستند تا آرامش این تیم را به هم بزنند.

محمد نوری

رویداد۲۴ محمد نوری پیشکسوت استقلال که مصاحبه های او خیلی وقت ها با واکنش های زیادی مواجه می‌شود درباره شرایط فعلی این تیم به نکته‌های زیر اشاره کرد:

*استقلال در سه دیدار گذشته خود سه برد بدست آورده است و شرایط خوبی دارد. بازیکنان از هفته پنجم، ششم هماهنگ‌تر شده و با حضور نفرات خارجی تیم خوبی خواهند شد. تنها نگرانی من نداشتن بازیساز است که اگر یک بازیکن بازیساز بیاورند استقلال مدعی اصلی قهرمانی می‌شود.

*سه امتیاز بازی با فجر اهمیت زیادی دارد تا در صورت لغزش سایر تیم‌های مدعی فاصله امتیازی‌اش را بیشتر کند. فجر تیم خوب و سختکوشی است و اصلا نباید این تیم را دست کم گرفت، اما بازیکنان استقلال آنقدر توانایی دارند که راحت در شیراز فجر را شکست دهند.

*نمی‌گویم استقلال تیم صد در صدی است، اما شرایط بهتری به نسبت سال گذشته دارد. هواداران امسال به غیر از قهرمانی چیزی نمی‌خواهند  و امیدوارم خواسته آنها برآورده شود.

*خیلی‌ها دنبال حاشیه‌سازی و شیطنت برای استقلال هستند تا آرامش این تیم را به هم بزنند. بازیکنان و مربیان باید مراقب باشند تا با کسب قهرمانی به دهان کسانی بزنند که دوست ندارند استقلال قهرمان شود.

خبر های مرتبط
خبر های مرتبط
نظرات شما
نظرسنجی
بهترین گزینه برای ریاست مجلس دوازدهم چه کسی است؟
پیشخوان