تاریخ انتشار: ۰۹:۱۳ - ۱۴ آبان ۱۴۰۰
تعداد نظرات: ۱ نظر

خطر بزرگ برای پرسپولیس/ پرسپولیس به استقلال و مدیرعاملش توجه نکند!

پرسپولیس مدافع عنوان قهرمانی پس از شکست مقابل آلومینیوم اراک شرایط خوبی ندارد و با بحران روبرو شده است.

خطر بزرگ برای پرسپولیس/ پرسپولیس به استقلال و مدیرعاملش توجه نکند!
رویداد۲۴ شاگردان یحیی گل محمدی حالا باید در تهران به مصاف گل گهر سیرجان بروند. در آستانه این دیدار حمید درخشان سرمربی و کاپیتان سابق پرسپولیس به خبرورزشی گفت: هرچند پرسپولیس در اراک باخته است، اما اتفاق خاصی نیفتاده است. تازه شروع فصل است و فرصت جبران وجود دارد. الان وقت حمایت از یحیی گل محمدی و شاگردانش است و من هم به عنوان یک پیشکسوت و هوادار پرسپولیس وظیفه خودم می‌دانم از این تیم حمایت کنم.

وی ادامه داد: زمانی که تیم می‌برد و قهرمان می‌شود که حمایت کردن هُنر نیست. تفاوت پرسپولیس در سال‌های اخیر با سایر تیم‌ها در همین حمایت همه جانبه بوده است. درحال حاضر پرسپولیس با یک هُل داخل بحران می‌افتد و باید همه ما پرسپولیسی‌ها به شدت مراقب و باهوش باشیم. انشالله با یک برد خوب برابر گل گهر سیرجان دوباره همه چیز عادی و به روال سابق برمی‌گردد.

حمید درخشان با اشاره به اقدامات اخیر مصطفی آجورلو مدیرعامل استقلال یادآور شد: آقای آجورلو را سالهاست می‌شناسم. مدیرکاربلدی است، اما افتتاح رستوران زنجیره‌ای یا گرفتن تبلیغات محیطی یا هر اقدام دیگری از سوی ایشان یا باشگاه استقلال ربطی به پرسپولیس پیدا نمی‌کند. ما حتی نباید تحت تأثیر نتایج تیم استقلال باشیم و با تمام احترامی که برای این تیم قائلم، اما احساس می‌کنم آن‌ها در ۴ هفته اول بازی‌های نسبتا راحت تری داشتند؛ بنابراین پرسپولیس باید راه خودش را برود و به نتایج استقلال یا اقدامات مدیرعامل آن نباید توجه کرد. هواداران پرسپولیس نباید تصور کنند از تیم رقیب عقب افتاده اند؛ این می‌تواند خطر بزرگی در بر داشته باشد.

کاپیتان اسبق پرسپولیس خاطرنشان می‌کند: اولین خطر مقایسه پرسپولیس با استقلال می‌تواند برهم زدن تمرکز مدیریت، کادرفنی و حتی بازیکنان تیم باشد؛ بنابراین خواهش من از هواداران پرسپولیس این است که باشگاه را به خاطر اخباری که از باشگاه استقلال به گوش می‌رسد تحت فشار نگذارند. البته یکسری اتفاقات افتاده که جای سئوال دارد و اینکه استقلال با وجود بدهی به استراماچونی، شیخ دیاباته، میلیچ یا پادووانی به راحتی می‌تواند بازیکن خارجی بگیرد، اما پرسپولیس فقط به خاطر بدهی به کالدرون و دستیارش نمی‌تواند از این پتانسیل بهره‌مند شود یک مقدار جای تأمل دارد.

درخشان وزارت ورزش و جوانان را خطاب قرار داد و گفت: آقای حمید سجادی وزیری از جنس ورزش است که سابقه خوبی در دوران قهرمانی و سپس مدیریت دارد. خواهش من از وزیر ورزش این است که تکلیف آقای مجیدی صدری را مشخص کنند. اگر او را قبول دارند همین فردا حکم مدیرعاملی باشگاه پرسپولیس را به نام او زده و هیئت مدیره کارکشته‌ای کنارش بگذارند و اگر هم برنامه دیگری دارند زودتر اعلام کنند. در شرایط فعلی هر کسی هم جای صدری باشد نمی‌تواند برنامه ریزی کرده یا اقدامات جدیدی انجام دهد، چون بلاتکلیف است. نمی‌داند فردا پول بیاورد یا با اسپانسر قوی قرارداد ببندد بماند یا او را برکنار کنند؟ من شنیدم تا همین الان هم شخص آقای صدری ۷۰ میلیارد تومان از اعتبار شخصی خودش برای پرسپولیس هزینه کرده و پول آورده است. چنین فردی می‌تواند مدیردرآمدزایی هم باشد به شرط آن که وزارت ورزش اطمینان و دلگرمی لازم را به او بدهد.

خبر های مرتبط
خبر های مرتبط
نظرات بینندگان
انتشار یافته: ۱
Daniyal
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۱:۳۷ - ۱۴۰۰/۰۸/۱۴
0
0
آلکس فرگوسن: هیچ تیمی نمیتواند چندسال پی درپی قهرمان بشه مگه در فوتبال فسادی اتفاق افتاده باشه
فساد لنگ از داوری هاش پیداست
نیاز نیست دست دیگر تیم ها رو به فساد خودتون آلوده کنید
نظرات شما
نظرسنجی
آیا از 26 فروردین تجربه برخورد با گشت ارشاد را داشتید؟
پیشخوان