تاریخ انتشار: ۱۲:۳۸ - ۲۵ مهر ۱۳۹۵

انتقاد یک نماینده مجلس از برخورد دوگانه با املاک و حقوقی‌های نجومی

نماینده مردم قزوین و آبیک در مجلس شورای اسلامی از برخورد دوگانه دستگاه‌های مختلف با دو موضوع مشابه املاک و حقوقی‌های نجومی انتقاد کرد.
رویداد۲۴- نماینده مردم قزوین و آبیک در مجلس شورای اسلامی از برخورد دوگانه دستگاه‌های مختلف با دو موضوع مشابه املاک و حقوقی‌های نجومی انتقاد کرد.

 حمیده زرآبادی در تذکری در جلسه علنی امروز درباره اخبار منتشر شده درباره واگذاری املاک و پروژه های مشارکتی به بعضی افراد و شرکت های خاص از سوی شهرداری تهران، بیان کرد: افکار عمومی و عموم مردم انقلابی ایران اسلامی،‌ منتظر شفاف شدن و برخورد قاطع با این موضوع هستند که سرانجام چه فرجامی پیدا خواهد کرد.
این نماینده اصلاح طلب مجلس ادامه داد: در این مورد شایسته است که همان برخوردی که با حقوق های نجومی ازسوی دستگاه های قضایی، کمیسیون اصل نود و طرح مسئله ازسوی رسانه ملی صورت گرفت، در این مورد هم صورت گیرد و اقدامات لازم انجام شود تا شاهد برخورد دوگانه به مقولاتی چون فساد، لابی گری و رانت نباشیم.
زرآبادی گفت: مسئولان سازمان بازرسی، چون همیشه باید در مورد صحت و سقم این گزارش ها اظهارنظر کنند تا نه آبروی مومنی ریخته شود و نه سایت و رسانه ای فیلتر و روزنامه نگاری محبوس گردد که این امر به دور از گفتمان انقلاب اسلامی و رهبری می باشد.

برچسب ها: املاک نجومی
نظرات شما
نظرسنجی
آیا از 26 فروردین تجربه برخورد با گشت ارشاد را داشتید؟
پیشخوان