تاریخ انتشار: ۱۰:۰۰ - ۲۵ آبان ۱۴۰۰

غرامت یک میلیون دلاری به دروازه‌بان ایران؟

خبرورزشی نوشت؛ فدراسیون فوتبال اردن به خبر جنجالی پرداخت غرامت یک میلیون دلاری به زهرا کودایی دروازه‌بان تیم ملی فوتبال بانوان ایران پایان داد.

غرامت یک میلیون دلاری به دروازه‌بان ایران؟

رویداد۲۴ فدراسیون فوتبال اردن چند روز پیش با انتشار نامه‌ای از کنفدراسیون فوتبال آسیا درخواست کرده بود جنسیت زهره کودایی دروازه‌بان تیم ملی فوتبال بانوان ایران را تعیین کند. این خبر بازتاب گسترده‌ای در رسانه‌های کشور‌های عربی داشت و همچنین انتقاد زهره هراتیان رئیس ایفمارک ایران را در پی داشت.

در همین ارتباط اخبار مختلفی هم در کشور‌های عربی مطرح شد مبنی بر اینکه کنفدراسیون فوتبال آسیا ضمن رد شکایت فدراسیون اردن، این فدراسیون را به پرداخت غرامت ۱ میلیون دلاری محکوم کرده است.

سایت کوره به نقل از یکی از منابع خود در فدراسیون اردن این خبر را تکذیب کرد. این منبع گفت: فدراسیون فوتبال اردن هیچ ادعایی برای جبران خسارت به دروازه‌بان تیم ملی ایران دریافت نکرده است. تنها کاری که انجام داده‌ایم این است که از AFC خواستیم جنسیت دروازه‌بان ایران را بررسی کند که تاکنون پاسخی به این درخواست داده نشده است.

این سایت در خبر جداگانه‌ای از منابع خود در کنفدراسیون فوتبال آسیا هم اعلام کرد که درخواست فدراسیون اردن در دست بررسی است و هنوز درباره آن تصمیم‌گیری نشده است.

این منابع تایید کردند که کمیته‌های تخصصی بانوان در حال مطالعه درخواست فدراسیون اردن هستند و بر خلاف آنچه که در شبکه‌های اجتماعی به ویژه در کشور اردن مطرح می‌شود، تصمیم قطعی و اقدام روشنی انجام نشده است.

به نوشته این سایت، در صورت قبول درخواست فدراسیون فوتبال اردن، این بازیکن به کمیته‌های پزشکی AFC معرفی می‌شود تا مراحل بررسی طی شود.

خبر های مرتبط
خبر های مرتبط
نظرات شما
نظرسنجی
آیا از 26 فروردین تجربه برخورد با گشت ارشاد را داشتید؟
پیشخوان