تاریخ انتشار: ۰۹:۲۴ - ۲۷ آبان ۱۴۰۰
هافبک سابق سرخ‌ها:

راه من و پرسپولیس جدا شد/ استقلال پیشنهاد داد

 هافبک سابق پرسپولیس می گوید این باشگاه رفتار خوبی با او نداشته است.

سعید حسین پور

رویداد۲۴ یکی از جوانان مستعدی که در دوران حضور برانکو به تیم بزرگسالان پرسپولیس رسید سعید حسین پور بود. سعید که تجربه بازی در لیگ قهرمانان آسیا را هم دارد نیم فصل سال قبل توسط یحیی گل محمدی کنار گذاشته شد و این بازیکن به صورت قرضی به ماشین سازی رفت.  

درحالیکه یک سال از قرارداد حسین پور با پرسپولیس باقی مانده بود، این بازیکن تصمیم گرفت قراردادش را با پرسپولیس فسخ کند. چند وقت قبل هم باشگاه پرسپولیس به دلیل فسخ یکطرفه از این بازیکن شکایت کرد ولی این شکایت به جایی نرسید و سعید تبرئه شد.در این خصوص با حسین پور گفت و گویی انجام دایدم که در ادامه می خوانید.

در مورد رد شکایت باشگاه پرسپولیس نسبت به فسخ یکطرفه قرارداد تو صحبت کن.
خب بعد از اتفاقاتی که در تابستان رخ داد و من مجبور شدم از پرسپولیس جدا شوم تصمیم گرفتم قراردادم را فسخ کنم و کارم را هم کاملا قانونی انجام دادم. اینکه باشگاه پرسپولیس از من دوباره شکایت کرد؛ دلیلش را نمی دانم ولی حکم به نفع من صادر شد و تبرئه شدم.

چرا مجبور به جدایی شدی؟
خب کادرفنی نیازی به من نداشت و گفت جایی در برنامه هایشان ندارم. من هم بدون هیچ مشکلی چندبار به باشگاه مراجعه کردم ولی آنها نگذاشتند قراردادم را فسخ کنم. بارها مرا سر کار گذاشتند و امروز و فردا کردند. من هم وقتی دیدم شرایط به این شکل است قراردادم را یکطرفه فسخ کردم.حتی به باشگاه گفتم حاضرم طلبم را ببخشم و فسخ کنم ولی اجازه این کار را ندادند. به من می گفتند در لیست مازاد سرمربی هستی ولی اینکه چرا اجازه فسخ نمی دادند را نمی دانم.

چطور توانستی قراردادت را فسخ کنی؟
خب من از سال های قبل از پرسپولیس طلب داشتم که با توجه به این موضوع توانستم به صورت یکطرفه قراردادم را فسخ کنم.

از چه زمانی متوجه شدی در لیست مازاد قرار داری؟
خب پرسپولیس وقتی تمریناتش را شروع کرد هیچکس از طرف باشگاه و یا کادر فنی به من زنگ نزد تا به تمرین بروم. حتی من با توجه به اینکه قرارداد داشتم به محل تمرین تیم رفتم ولی مرا راه ندادند. با تمام علاقه ای که به پرسپولیس و هوادارانش داشتم و دارم از همان زمان  تصمیم گرفتم که قراردادم را فسخ کنم تا بتوانم برای آینده ام تصمیم بگیرم. برای پرسپولیس و هوادارانش بهترین ها را آرزو می کنم ولی در این مقطع راه من و تیمی که از بچگی عاشقش بودم از هم جدا شد.


بیشتر بخوانید: معاون احمدی نژاد مدیرعامل باشگاه پرسپولیس شد؟


با وجود جدایی نوراللهی و اینکه تو هم می تواستی در آن پست بازی کنی به نظرت چرا کادر فنی تو را نخواست؟
دلیلش را من نمی دانم ولی حتما به لحاظ فنی مرا قبول نداشتند. با وجود جدایی احمد نوراللهی که فوتبالیست بسیار توانمندی است ولی هیچکس با من تماس نگرفت و به من گفتند که تو را نمی خواهیم.

با یحیی گل محمدی هم صحبت کردی؟
بله هم با آقا یحیی و هم حمید مطهری صحبت کردم ولی آن ها اعلام کردند جایی در تفکراتشان ندارم به همین دلیل کسی با من تماس نگرفت تا در تمرینات پیش فصل شرکت کنم.

یک شایعه ای هم آن موقع مطرح شد که تو شرط گذاشتی باید در پرسپولیس به صورت فیکس بازی کنی. در این مورد هم صحبت کن.
من هیچوقت به خودم اجازه نمی دهم برای باشگاه بزرگ و پرافتخاری مثل پرسپولیس شرط و شروطی بگذارم. این حرف ها از پایه و اساس اشتباه است. خنده دار است که این حرف ها را می زنند. خودم وقتی شنیدم تعجب کردم. با قاطعیت می گویم اینکه من برای پرسپولیس شرط گذاشتم دروغ محض است.

تیم بعدی ات مشخص شد؟
نه من هنوز تصمیمی برای ادامه فوتبالم  نگرفتم. واقعیت این است چند تیم با من صحبت کردند ولی هنوز مذاکره ای انجام نشده است. فکر می کنم ظرف چند روز آینده تیم بعدی ام مشخص خواهد شد.

چندی قبل صحبت هایی مبنی بر پیشنهاد باشگاه استقلال به تو مطرح شد. واقعا چنین چیزی صحت داشت؟
بله زمان مدیریت قبلی استقلال یک نفر به من زنگ زد و پیشنهاد حضور در این تیم را به من داد. من هم به آنها گفتم با تمام احترامی که برای استقلال و هوادارانش قائل هستم ولی نمی توانم به این تیم بیایم. به خاطر هواداران پرسپولیس این کار را نکردم چون نمی خواستم ناراحتیشان را ببینم.

حرف پایانی ...
در پرسپولیس رفتار خوبی با من نشد ولی امیدوارم با بقیه جوان های تیم این رفتار را انجام ندهند. شما ببینید اکثر بازیکنان جوان استقلال که در این تیم رسییدند الان ملی پوش هستند ولی جوان هایی که از تیم های پایه به پرسپولیس آمدند الان کجا هستند. پرسپولیس بازیکن ۲۰۰ میلیونی مثل من را نمی خواست چون دنبال بازیکنان میلیاردی بودند. من کاپیتان تیم‌های پایه پرسپولیس بودم و خدا را شکر می‌کنم که به بزرگسالانش هم رسیدم و همیشه آرزو داشتم لباس تیم بزرگسالان پرسپولیس را بپوشم که این اتفاق هم افتاد. اگر قسمت بود دوباره روزی پیراهن تیم محبوبم را خواهم پوشید. برای پرسپولیس و هوادارانش آرزوی موفقیت می کنم.

خبر های مرتبط
خبر های مرتبط
نظرات شما
پیشخوان