تاریخ انتشار: ۱۳:۰۷ - ۰۴ آذر ۱۴۰۰
تعداد نظرات: ۲ نظر

وعده جدید معاون پارلمانی رئیس جمهور/ دولت جلوی حقوق‌های نجومی را خواهد گرفت

معاون رییس جمهور در امور مجلس گفت: برای مردم و نیازمندان این قابل پذیرش نیست که حقوق‌های نجومی وجود داشته باشد و دولت برنامه دارد تا جلوی این پرداخت‌های نجومی را بگیرد.

وعده جدید معاون پارلمانی رئیس جمهور/ دولت جلوی حقوق‌های نجومی را خواهد گرفت

رویداد۲۴ سید محمد حسینی در مراسم یادبود شهدای بسیج شرکت کارخانجات تولیدی دارو، ضمن گرامیداشت هفته بسیج گفت: نیرو‌های بسیجی در دوران دفاع مقدس مقتدرانه در مقابل دشمن ایستادند و بر عهد و پیمان خود وفادار بودند.

عضو هیات علمی دانشگاه تهران تاکید کرد: اینکه تاکید می‌شود گرامیداشت یاد شهدا کمتر از شهادت نیست به خاطر این است که به یاد بیاوریم شهدا که بودند، چه کردند و به چه جایگاه رفیعی رسیدند و ما هم این راه را ادامه بدهیم و فردای قیامت در مقابل شهدا شرمنده نشویم.

معاون امور مجلس رییس جمهوری بیان کرد: امروز اگر روحیه‌ای که در دوران دفاع مقدس وجود داشت را داشته باشیم هیچ وقت به بن بست نخواهیم رسید.

وی ادامه داد: افتخار این است که دغدغه مردم را داشته باشیم و بسیجی اینگونه است و از هر مظلومی در هر نقطه از عالم حمایت می‌کند و امام هم می‌فرمود تا ظلم هست مبارزه هست و تا مبارزه هست ما هستیم.

حسینی گفت: بسیجی باید بینش و تحلیل درست و بصیرت داشته باشد. متاسفانه گاهی دیده می‌شود برخی در زمین دشمن بازی می‌کنند و مسائلی را ترویج می‌کنند که معلوم نیست از کجا مدیریت می‌شود، ولی اگر بصیرت وجود داشته باشد فریب نخواهیم خورد.

معاون رئیس جمهور با اشاره به تلاش رئیس جمهور و مسئولان برای خدمت بیشتر گفت: این تلاش موجب شده مردم امیدوار شوند و برای همین برخی دارند تلاش می‌کنند با حاشیه سازی مردم را مایوس کنند.

این استاد دانشگاه اظهار داشت: اگر نقد منصفانه‌ای هم وجود دارد ما باید پذیرا باشیم، رئیس جمهور هم بار‌ها گفته اند از نظرات، نقد‌ها و پیشنهادات برای پیشبرد کار‌ها بهره بگیرید.

حسینی افزود: در تیم اقتصادی هماهنگی بالایی وجود دارد و هر هفته جلسات شورای هماهنگی اقتصادی برگزار می‌شود و کار‌ها دارد به خوبی و با نظم خوب پیش می‌رود و جهت گیری کلی به سمت عدالت است.

وی با اشاره به بحث حقوق‌های نجومی، گفت: برای مردم و نیازمندان این قابل پذیرش نیست که چنین حقوق‌هایی وجود داشته باشد و دولت برنامه دارد تا جلوی پرداخت‌های نجومی را بگیرد.

معاون امور مجلس رییس جمهوری اضافه کرد: باید شفافیت ایجاد شود و به مدیران اختیارات داده شود و براساس اختیارات از آن‌ها کار خواسته شود و دولت دارد برای این مسائل برنامه ریزی می‌کند.

عضو هیئت علمی دانشگاه تهران گفت: در این مدت کوتاه فروش نفت و منابع ارزی بهتر شده و این‌ها نشان می‌دهد می‌توانیم وضعیت موجود را سامان دهیم.

حسینی افزود: برخی شورا‌ها ۱۰ سال بود تشکیل نشده بود و الان آقای رئیسی منظم این جلسات را برگزار می‌کند و مدیران را بازخواست می‌کند تا مسایل پیگیری شود.

معاون رئیس جمهور ادامه داد: بحث ساخت ۴ میلیون مسکن پیگیری شده و این مساله ضمن اینکه موجب حل مشکل مسکن مردم می‌شود باعث اشتغال و رونق تولید خواهد شد.

منبع: ایلنا
خبر های مرتبط
خبر های مرتبط
برچسب ها: حقوق های نجومی
نظرات بینندگان
انتشار یافته: ۲
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۳:۳۶ - ۱۴۰۰/۰۹/۰۴
0
0
به لطف فضای مجازی حدود بیست سال است حقوق های نجومی و نجومی بگیران پته شان روی آب ریخته ودست شان برای مردم , رو شده است , این آقا تازه میگوید باید برخورد کنیم, اف براین نحوه مملکت داری تان !!!!!!!
رضا
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۷:۴۸ - ۱۴۰۰/۰۹/۰۴
0
0
وعده ایشان انشاالله 100 سال بعد عملی خواهد شد ...
نظرات شما
نظرسنجی
آیا از 26 فروردین تجربه برخورد با گشت ارشاد را داشتید؟
پیشخوان