تاریخ انتشار: ۱۱:۰۹ - ۰۶ آذر ۱۴۰۰

رفتار عجیب فرهاد مجیدی با ۲ ستاره استقلال

فرهاد مجیدی سرمربی استقلال با ۲ ستاره استقلال رفتار عجیبی را در پیش گرفته است.

فرهاد مجیدی

رویداد۲۴  استقلال با وجود شروع خوبی که در لیگ برتر داشت چندین هفته است نمی‌تواند به پیروزی در لیگ برتر برسد. این تیم در هفته ششم با تساوی برابر گل گهر، برای سومین هفته متوالی در لیگ برتر امتیاز از دست داد تا این بار صدر جدول را هم از دست بدهد و تا رتبه سوم جدول رده بندی پایین بیاید.

استقلالی‌ها هر چقدر در خط دفاعی خوب و منسجم کار کرده اند این اواخر در خط حمله برای گلزنی مشکل داشته اند؛ این موضوعی است که البته فرهاد مجیدی با در اختیار داشتن چندین مهاجم باکیفیت، نگرانی چندان زیادی نخواهد داشت. با این وجود، اما به نظر می‌رسد این تیم چندان هم روز‌های آرامی را سپری نمی‌کند. فرهاد مجیدی یکی دو هفته‌ای می‌شود که با ۲ ستاره استقلال چپ افتاده و آن‌ها را از ترکیب بیرون می‌گذارد؛ رشید مظاهری مهمترین چهره استقلال است که دو هفته است فرصت حضور در ترکیب را به دست نمی‌آورد. او این روز‌ها بیرون از ترکیب اصلی مشغول گذاشتن پست‌های حمایتی از تیمش است.

دیگر بازیکنی که با تصمیم فرهاد مجیدی از استقلالی‌ها دور شده، بابک مرادی، هافبک چپ پای استقلال است. اختلاف نظر با فرهاد مجیدی در تمرین و البته مخالفت با بازی کردن در پست تدافعی، کاری کرده که این بازیکن در اختیار کمیته انضباطی باشگاه قرار بگیرد و فرصت حضور در تمرینات را هم از دست بدهد. اگرچه بازیکنان استقلال در پست‌های این ۲ ستاره بی نقص کار کرده و مشکل فنی نداشته اند، ولی در ادامه ممکن است مدیریت کردن این مشکل برای استقلال دردسرساز شود.

منبع: فرارو
خبر های مرتبط
خبر های مرتبط
برچسب ها: فرهاد مجیدی
نظرات شما
پیشخوان