تاریخ انتشار: ۱۵:۳۳ - ۰۶ آذر ۱۴۰۰

هشدار اسلامی به تل آویو: در آینه نگاهی به حد و اندازه واقعی خود بیندازید

رئیس سازمان انرژی اتمی ایران به اسرائیل هشدار داد که پیش از تهدید کردن، در آینه نگاهی به حد و اندازه واقعی خود بیندازد.

هشدار اسلامی به تل آویو: در آینه نگاهی به حد و اندازه واقعی خود بیندازید

رویداد۲۴محمد اسلامی، رئیس سازمان انرژی اتمی ایران، امروز (شنبه)، در گفتگو با خبرنگار شبکه یمنی «المسیره» به رژیم صهیونیستی هشدار داد.

رئیس سامان انرژی اتمی اظهار داشت: «رژیم صهیونیستی باید پیش از تهدید به هدف قرار دادن سایت‌های هسته‌ای ایران، نگاهی به حدو اندازه واقعی خود در آینه بیندازد».

محمد اسلامی ادامه داد: «ایران در راهبرد ملی خود هیچگاه برای دست‌یابی به سلاح هسته‌ای تلاش نکرده و نخواهد کرد بلکه مطابق با استاندار‌ها و چارچوب آژانس بین‌المللی انرژی اتمی عمل می‌کند».

اسلامی اضافه کرد: «در تمام بازرسی‌هایی که تاکنون از سایت‌های هسته‌ای ما انجام شده است، هیچ گونه انحرافی در برنامه هسته‌ای ایران مشاهده نشده است».

وی همچنین تأکید کرد: «استکبار فکر می‌کند با ترور یک دانشمند هسته‌ای می‌تواند به انقلاب اسلامی ضربه بزند در حالی که این بر عکس است و این اقدامات نه‌تن‌ها موجب تضعیف برنامه هسته‌ای ما نشده بلکه آن را تقویت کرده و منجر به توسعه فعالیت‌های هسته‌ای صلح‌آمیز ما شده است».

رئیس سازمان انرژی اتمی در پایان اظهار داشت: «مذاکرات آتی در وین درباره بازگشت طرف‌های دیگر به اجرای تعهدات خواهد بود و نه درباره مسائل هسته‌ای. دیگر طرف‌ها به تعهدات مندرج در توافق هسته‌ای پایبند نبوده‌اند و در عین حال، مدعی نیز هستند که این فضای منفی و رسانه‌ای علیه ما را نشان می‌دهد».

خبر های مرتبط
خبر های مرتبط
برچسب ها: محمد اسلامی
نظرات شما
نظرسنجی
آیا از 26 فروردین تجربه برخورد با گشت ارشاد را داشتید؟
پیشخوان