تاریخ انتشار: ۱۵:۳۷ - ۰۷ آذر ۱۴۰۰

استقلال - گل گهر، ۳ بر صفر می‌شود؟

مدیران باشگاه استقلال همچنان به دنبال اثبات بازی کردن غیرقانونی مهاجم گابنی سیرجانی‌ها هستند و بی خیال او نشده‌اند.

نتیجه بازی استقلال - گل گهر

رویداد۲۴ یک عضو ارشد در باشگاه استقلال از احتمال سه بر صفر شدن دیدار استقلال - گل گهر در آینده نزدیک توسط ارکان قضایی فدراسیون فوتبال خبر داد.

این مقام ارشد در این خصوص گفت: اسنادی و مدارکی به دست باشگاه استقلال رسیده که نشان می‌دهد بازیکن گابنی گل‌گهر شاخصه‌های لازم و ابلاغ شده از سوی سازمان لیگ برای حضور در این بازی را نداشته، اما خلاف مقررات برگزاری لیگ برتر این بازی مقابل تیم فوتبال استقلال به میدان رفته است.

البته پیش از این نیز ابهامات فراوانی درباره این بازیکن در رسانه‌های گروهی مطرح شده بود، اما مسئولان گل گهر مدعی شدند با استناد به نامه فدراسیون گابن این بازیکن کلیه شروط حضور در لیگ ایران را برخوردار است به همین دلیل مدیران فدراسیون فوتبال و سازمان لیگ کارت بازی این بازیکن را صادر کردند.


بیشتربخوانید: چرا استقلال بی‌رحمانه بازی نمی‌کند؟


اما گفته می‌شود مسئولان سازمان کلیه مسئولیت حقوقی این اتفاق را به عهده باشگاه‌های لیگ برتری گذاشته‌اند و تاکید دارند چنانچه مشکلی پیش بیاید سازمان لیگ هیچ مسئولیتی در قبال اعتراض‌های احتمالی نخواهد داشت.

منابع خبری در سازمان لیگ برای اثبات این ادعا اعلام کردند در جریان بازی استقلال - گل گهر وقتی از حضور دو بازیکن خارجی استقلال جلوگیری شد، در نهایت به مدیران این باشگاه اعلام شد که آن‌ها می‌توانند با مسئولیت خود به این دو بازی اجازه بازی دهند که مدیران استقلال پس از مشورت‌های حقوقی تصمیم گرفتند به جای ژستد و یامگا دو بازیکن دیگر را به میدان بفرستند، چون می‌دانستند مسئولیت و عواقب حقوقی این اتفاق برعهده باشگاه استقلال است، حالا در خصوص بازیکن خارجی باشگاه گل گهر نیز کلیه مسئولیت برعهده مدیران این باشگاه است.

حالا باید دید با شکایت رسمی باشگاه استقلال به ارکان قضایی فدراسیون، ارسال مدارک مرتبط با این بازیکن، آیا طبق پیش‌بینی مسئولان استقلال نتیجه بازی به سود استقلال اعلام خواهد شد یا اینکه کمیته انضباطی مدارک گل گهر را تائید خواهد کرد.

منبع: میزان
خبر های مرتبط
خبر های مرتبط
نظرات شما
پیشخوان