تاریخ انتشار: ۱۵:۵۰ - ۰۷ آذر ۱۴۰۰

مذاکره جنجالی پرسپولیس با یک ستاره

حامد لک بهترین گلر فصل گذشته لیگ قهرمانان فصل گذشته آسیا که بیشترین کلین شیت را نیز در لیگ بیستم داشت ناگهان با شروع فصل جدید نزول کرد!

حامد لک

رویداد۲۴ بهترین گلر فصل گذشته لیگ قهرمانان فصل گذشته آسیا که بیشترین کلین شیت را نیز در لیگ بیستم داشت ناگهان با شروع فصل جدید نزول کرد!

برخی‌ها این مسئله را به بی توجهی دراگان اسکوچیچ و عدم دعوت به تیم ملی ربط دادند اما این موضوع جدیدی نبود. حامد لک فصل گذشته هم که در بهترین دوران فوتبالش به سر می‌برد و هیچ حاشیه ای هم نداشت باز از سوی دراگان اسکوچیچ نادیده گرفته می‌شد و برهمین اساس چنین اتفاقی نمی‌توانست افت او باشد.

یک منبع مطلع و نزدیک به باشگاه پرسپولیس در این رابطه به ما خبر داد: یکی از دلایل اصلی افت حامد لک مذاکرات تابستانی با پیام نیازمند بود. قرارداد دروازه بان ملی پوش و سابق سپاهان با تیم اصفهانی به اتمام رسیده بود و برهمین اساس پرسپولیسی‌ها با او وارد مذاکره شدند. البته نیازمند در مذاکره با تیم قهرمان از تمایل خود برای بازی در اروپا و پرتغال گفت و درنهایت هم از ایران رفت اما این داستان به گوش حامد لک رسید. این دروازه بان مطرح انتظار نداشت با وجود درخشش در فصل گذشته و عملکرد خوبش باز مربیان و مسئولان پرسپولیس دنبال خرید دروازه بان جدید و ملی پوش باشند و ...

هرچند پیام نیازمند به لیگ پرتغال رفت اما به نظر می‌رسد اثرات آن مذاکره هنوز با حامد لک باشد. دروازه بانی که دوباره جایگاه خودش را از بوژیدار رادوشوویچ پس گرفته است اما هنوز با آن حامد لک لیگ بیستم زمین تا آسمان فرق می‌کند.

یحیی گل محمدی امیدوار است این دروازه بان خودش قد و بالا تا روز دربی خودش را پیدا کند و به همان آمادگی روحی و روانی گذشته برسد. این روزها داوود فنایی خیلی در تمرینات با حامد لک کار می‌کند و حرف می‌زند تا از لحاظ روحی و انگیزشی او را برگرداند.

خبر های مرتبط
خبر های مرتبط
برچسب ها: حامد لک
نظرات شما
پیشخوان